|
Famous - Panama (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Divine9 |
Sasha komt eind april
FAMOUS PRES. SASHA !! - 29.04.2006
Line-up:
Sasha » |
|
|
| Partyhardy! |
| Sasha! :crazy: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Divine9
FAMOUS PRES. SASHA !! - 29.04.2006
|
gaat een leuke koninginnenacht worden dus! :crazy: |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Matthijs
gaat een leuke koninginnenacht worden dus! :crazy: |
das de koninginnedag... koninginnenacht is de 28e afaik (ivm dat het dit jaar op zondag valt) |
|
|
| Bouma-Bros |
Mainroom:
SASHA
STONEBRIDGE
16 BIT LOLITAS
Studio:
ElSandro :)
Maykel
Franklin
PRESALE STARTS MONDAY MARCH 20.
More info:
www.famousnight.nl
Facts:
Starts: 21:00
Till: 04:00
Presale: € 25,=
At the door: € 30,=
Minimum age: 21 |
|
|
| Divine9 |
Oke, wie stond er nog meer voor jan lul in Panama zonder Sasha.
Geld terug actie lijkt me op zijn plaats. |
|
|
| Edwin B |
In eerste instantie ik ook, kon de kaarten aan 2 gasten voor mij verkopen. Want ja na Sander K. al gezien te hebben de dag ervoor vond ik bijna 30 euro toch wat veel voor het goeie aangezien de rest van de line up niet echt spraakmakend was.
Komt Sasha terug om het goed te maken? Zal dan wel na Extrema zijn zeker?? :whip:
Las ook dat Desyn Masiello ook had afgezegt wegens gezondheids redenen???:whip: |
|
|
| Glaniskanis |
Desyn is een ander verhaal
Die heeft ALLE komende gigs afgezegd en sommigen zeggen dattie misschien zelfs dit jaar niet meer zal draaien
We zullen het zien
Sasha die er niet was was een enorme teleurstelling, Sander K draaide daarentegen een van zn beste sets in tijden. Maar de echte held van de avond was Sander Bouma die een idiote dijk van een set in zaal 2 neerzette
Ik heb ook een vette avond gehad, maar het deed mij zeker niet Sasha vergeten wat wel bij Bouma-Bros het geval was las ik op het GC forum |
|
|
| SnuggLe |
| Geld terug is overdreven, daar kan Sasha ook weinig aan doen. Schijnt nog een topfeest te zijn geweest verder, op Stonebridge na, maar ik het het godverdomme nondeju niet mee mogen maken door " redenen " waar ik nu nog pissig over ben.... |
|
|
| Djeebie |
Eigenlijk best zuur nu ik er zo over nadenk. Ik had zowel voor vrijdag als zaterdag kaartjes gekocht, omdat ik Masiello en Sasha wilde zien. En uiteindelijk zijn ze beiden niet geweest.
Nu was dat voor de zaterdag niet zo erg, omdat ik toch niet in staat was om naar de Panama te gaan. Maar toch.
Nou ja, het feestje op de Ocean Diva was erg gezellig in ieder geval. En zelfs Roog vond ik nog behoorlijk fatsoenlijk draaien :wtf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Nou ja, het feestje op de Ocean Diva was erg gezellig in ieder geval. En zelfs Roog vond ik nog behoorlijk fatsoenlijk draaien :wtf: |
Kwam dat door Roog zijn draaikunsten of de staat waar je in verkeerde? :p ;) |
|
|
| Djeebie |
| Nee, dat kwam echt door Roog zelf :D Het eerste uur draaide hij echt super. Zelfs Fairmont - Gazebo kwam voorbij :eek: Daarna was het even 3 kwartier vervlakken in kutmuziek en toen pikte hij het weer goed op. Nee, dat viel echt niet tegen :) |
|
|
|
|