|
Gil Shwartz - Live @ City 11-01-02 - DD!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
שלום לכם אנשים,
אני מציג בפניכם סט נוסף שלי ממועדון בבאר שבע שנקרא "הסיטי".
הסט הזה הוא בעיקרון ה"אודישן" שלי כדי לקבל משבצת זמן קבועה במועדון ועד שיובל ייתן לי פרטים לאפ טי פי שלו שאני יוכל להעלות אותו אליו
אני מציג אותו כאן באפ טי פי שלי לזמן מוגבל...
עכשיו לסט:
רוב הטראקים שבו, מוכרים אש כי המטרה הייתה להקפיץ קהל של מוזיקה שחורה וMTV אז לא הכנסתי אלמנטים של פרוגרסיב, או לפחות השתדלתי שלא..
רשימת הטראקים לא נמצאת אצלי מכיוון שניגנתי לפי הקהל ולא הייתה לי רשימת טראקים מוכנה מראש.
הסט כולו הוא 54 דקות ב160BIT
אז... תהנו!
Gil Shwartz - Live @ City 11-01-02
ותגיבו אם יש לכם זמן... |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
תוסיף אותי לאיי סיי קיו שך
146419637
אני יתן לך ת'פרטים |
|
|
| DjChook |
מוריד כעת ב 8
נדבר אחרי זה |
|
|
| DjChook |
אחלה אחלה אחלה באמת אחלה סטטט
רק יש לך בעיה גדולה עם הפיטץ' הגבוה, הוא קצת הורס
ובמיוחד באייו רפטור, זה דפק את השיר
אבל הסט פצצה, והמעברים יפים מאד |
|
|
| Gil Shwarts |
הייתי חייב להרים פיצ' כדי להקפיץ שם ת'אנשים
והם דווקא נהנו מזה :) |
|
|
| DjChook |
בסדררר
ברור שבדיסקוטק זה יקפיץ
אבל אני עכשיו לא קופץ, אלא נותן את דעתי בתור שומע |
|
|
| eXeTik |
דווקא אהבתי את הפיץ'...
בסגנון
Dj Wag
אבל יש משהו במה שצ'וק אמר, למה זה הורס את הקצב... מעוות אותו לגמרי
הדוגמא הכי טובה זה ב
Castles in the sky
בכל מקרה- סט נחמד ביותר גיל, אף פעם לא נמאס לשמוע דברים שאתה עושה :) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
כל הכבוד אחי
סט באמת נחמד |
|
|
| Ariels |
אחי אם אתה מנגן יום אחד בטי אל וי
או בקו של המילניום
(בדיחה פרטית)
תודיע לנו שנבוא לשמוע |
|
|
| Scorchio |
בואנה שיחקת אותה
באמת אחלה סט
אהבתי את ה
Backspins
שאתה עושה
ממש יפה
המשך כך
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
או בקו של המילניום
(בדיחה פרטית)
תודיע לנו שנבוא לשמוע |
בא לך להסביר לי את זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
הפיץ' בסדר גמור זה מסיבה
אבל המעבר לראפטור אוים ונורא :( |
|
|
|
|