return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Shwartz - Live @ City 11-01-02 - DD!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
שלום לכם אנשים,
אני מציג בפניכם סט נוסף שלי ממועדון בבאר שבע שנקרא "הסיטי".
הסט הזה הוא בעיקרון ה"אודישן" שלי כדי לקבל משבצת זמן קבועה במועדון ועד שיובל ייתן לי פרטים לאפ טי פי שלו שאני יוכל להעלות אותו אליו

אני מציג אותו כאן באפ טי פי שלי לזמן מוגבל...


עכשיו לסט:
רוב הטראקים שבו, מוכרים אש כי המטרה הייתה להקפיץ קהל של מוזיקה שחורה וMTV אז לא הכנסתי אלמנטים של פרוגרסיב, או לפחות השתדלתי שלא..

רשימת הטראקים לא נמצאת אצלי מכיוון שניגנתי לפי הקהל ולא הייתה לי רשימת טראקים מוכנה מראש.
הסט כולו הוא 54 דקות ב160BIT
אז... תהנו!


Gil Shwartz - Live @ City 11-01-02


ותגיבו אם יש לכם זמן...
DJ-Energy
אחי
תוסיף אותי לאיי סיי קיו שך
146419637

אני יתן לך ת'פרטים
DjChook
מוריד כעת ב 8

נדבר אחרי זה
DjChook
אחלה אחלה אחלה באמת אחלה סטטט

רק יש לך בעיה גדולה עם הפיטץ' הגבוה, הוא קצת הורס

ובמיוחד באייו רפטור, זה דפק את השיר

אבל הסט פצצה, והמעברים יפים מאד
Gil Shwarts
הייתי חייב להרים פיצ' כדי להקפיץ שם ת'אנשים
והם דווקא נהנו מזה :)
DjChook
בסדררר

ברור שבדיסקוטק זה יקפיץ
אבל אני עכשיו לא קופץ, אלא נותן את דעתי בתור שומע
eXeTik
דווקא אהבתי את הפיץ'...
בסגנון
Dj Wag

אבל יש משהו במה שצ'וק אמר, למה זה הורס את הקצב... מעוות אותו לגמרי
הדוגמא הכי טובה זה ב
Castles in the sky

בכל מקרה- סט נחמד ביותר גיל, אף פעם לא נמאס לשמוע דברים שאתה עושה :)
NeMeSiS1234
כל הכבוד אחי
סט באמת נחמד
Ariels
אחי אם אתה מנגן יום אחד בטי אל וי
או בקו של המילניום
(בדיחה פרטית)
תודיע לנו שנבוא לשמוע
Scorchio
בואנה שיחקת אותה
באמת אחלה סט
אהבתי את ה
Backspins
שאתה עושה
ממש יפה
המשך כך
:)

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Ariels
או בקו של המילניום
(בדיחה פרטית)
תודיע לנו שנבוא לשמוע



בא לך להסביר לי את זה?
MoSH_MaN
הפיץ' בסדר גמור זה מסיבה

אבל המעבר לראפטור אוים ונורא :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement