return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אינטרנט אלחוטי?!
View this Thread in Original format
Segev
טוב אתמול השגתי מחבר ראוטר ויואסבי אלחוטי וחברתי אותם בשבל שאני יולכל לגלוש בשני מחשבים עכשיו בחמשב שמחובר לראוטר גולשים טוב בלי שום בעיות אבל בחמשב שמחובר ליואסבי זה עושה לי בעיה מוזרה אני לא יכול לגלוש באקפלורר אבל אני יכול להיורד לשחק ברשת להיות מחובר לתוכנות כמו איסיקיו?!?!
מה ניסגר מישהו מבין בזה?
DjChook
שרת DNS לא הוגדר טוב, או אולי הגדרות PROXY / FIREWALL

תנסה לעשות דבר כזה:

לך למחשב שבו אתה לא מצליח לגלוש ותנסה להכנס לאתר הבא:

http://67.19.207.150:80

תגיד מה רשום
Segev
עכשיו אחרי שפרמטתי את המחשב זה פועל טוב מוזר :\
אבל יש לי התנתקויות בטרוף..
סעמק!!!!!!
YoraY
חן די להבין במחשבים כל היום.....




אגב איך תמרגיש ? עם הניתוח וזה......
DjChook
חחח מה הקשר יא מסטול, מקצוע זה מקצוע
כמו שאתם פה מבינים בלתקלט ;)

אני מרגיש סבבה. הכל עובד כמו שצריך בינתיים וטפו טפו טפו שימשיך ככה
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
חחח מה הקשר יא מסטול, מקצוע זה מקצוע
כמו שאתם פה מבינים בלתקלט ;)

אני מרגיש סבבה. הכל עובד כמו שצריך בינתיים וטפו טפו טפו שימשיך ככה



וואלה יופי...טוב לשמוע..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement