|
Jeff Mills @ het Paard van Troje (25 maart 2006)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Even een kwaliteitsfeestje posten:
| quote: |
Evenement: Issue
Datum: 25 maart 2006
Line up: Jeff Mills, Vincent de Wit (grote zaal), Bart Skils, Lauruz Lauhaus (kleine zaal)
Locatie: 't Paard van Troje
Adres: Prinsegracht 12, Den Haag
Tijd: 23:00 - 05:00
Prijs: 18,- (vvk) / 22,- (deur)
|
Levende legende in de beste club van NL. Ook al hou je niet van techno, tis niet slecht om je horizon te verbreden en deze legende te zien.
BasD & me are in. TranceFool ook als ik me niet vergis. |
|
|
| kolkiewolkie |
sweetness :gsmile:
Als ik kan ben ik er bij.
denk je: dat zegt weer niets, die post
dan zeg ik: daar heb je helemaal gelijk in |
|
|
| basd |
| Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk? Kan ik eens een keer op tijd een kaartje aanschaffen. |
|
|
| New Wave |
| Leuk feestje. Zal waarschijnlijk niet kunnen. herstel van me hersenen gaat ongeveer 4 maanden duren. :( |
|
|
| eXos |
| Digweed komt ook soon las ik :) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by eXos
Digweed komt ook soon las ik :) |
Stimmt. 24 mei in het Paard :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Stimmt. 24 mei in het Paard :cool: |
kijk das dan weer het betere nieuws:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Stimmt. 24 mei in het Paard :cool: |
Dat wilde ik ook nog posten ja.
Dikke hele vette . Wordt echt het feest van het jaar, dat kan gewoon niet anders. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat wilde ik ook nog posten ja.
Dikke hele vette . Wordt echt het feest van het jaar, dat kan gewoon niet anders. |
Op een woensdag ja? Crapperdecrap. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by basd
Op een woensdag ja? Crapperdecrap. |
wat is er mis met woensdag??? dan haal je toch een nachtje door....:D
kom je ook eens vrolijk op je werk... (dat verdwijnt dan wel gedurende de ochtend..:D) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
wat is er mis met woensdag??? dan haal je toch een nachtje door....:D
kom je ook eens vrolijk op je werk... (dat verdwijnt dan wel gedurende de ochtend..:D) |
Komt niet echt best uit ivm OV en zo.. Jammer want wil Diggers wel weer eens in een club aan het werk zien! |
|
|
| TranceFool |
| 100% zeker aanwezig....Jeff Mills tijdens Speakerplay jaar of 2 geleden was zo'n bizar vette set :cool: |
|
|
|
|