return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Jeff Mills @ het Paard van Troje (25 maart 2006)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Even een kwaliteitsfeestje posten:

quote:

Evenement: Issue
Datum: 25 maart 2006
Line up: Jeff Mills, Vincent de Wit (grote zaal), Bart Skils, Lauruz Lauhaus (kleine zaal)
Locatie: 't Paard van Troje
Adres: Prinsegracht 12, Den Haag
Tijd: 23:00 - 05:00
Prijs: 18,- (vvk) / 22,- (deur)


Levende legende in de beste club van NL. Ook al hou je niet van techno, tis niet slecht om je horizon te verbreden en deze legende te zien.

BasD & me are in. TranceFool ook als ik me niet vergis.
kolkiewolkie
sweetness :gsmile:

Als ik kan ben ik er bij.

denk je: dat zegt weer niets, die post
dan zeg ik: daar heb je helemaal gelijk in
basd
Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk? Kan ik eens een keer op tijd een kaartje aanschaffen.
New Wave
Leuk feestje. Zal waarschijnlijk niet kunnen. herstel van me hersenen gaat ongeveer 4 maanden duren. :(
eXos
Digweed komt ook soon las ik :)
Djeebie
quote:
Originally posted by eXos
Digweed komt ook soon las ik :)


Stimmt. 24 mei in het Paard :cool:
Muppy
quote:
Originally posted by Djeebie
Stimmt. 24 mei in het Paard :cool:


kijk das dan weer het betere nieuws:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Djeebie
Stimmt. 24 mei in het Paard :cool:


Dat wilde ik ook nog posten ja.
Dikke hele vette . Wordt echt het feest van het jaar, dat kan gewoon niet anders.
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat wilde ik ook nog posten ja.
Dikke hele vette . Wordt echt het feest van het jaar, dat kan gewoon niet anders.

Op een woensdag ja? Crapperdecrap.
ZZandirt
quote:
Originally posted by basd
Op een woensdag ja? Crapperdecrap.



wat is er mis met woensdag??? dan haal je toch een nachtje door....:D

kom je ook eens vrolijk op je werk... (dat verdwijnt dan wel gedurende de ochtend..:D)

basd
quote:
Originally posted by ZZandirt
wat is er mis met woensdag??? dan haal je toch een nachtje door....:D

kom je ook eens vrolijk op je werk... (dat verdwijnt dan wel gedurende de ochtend..:D)

Komt niet echt best uit ivm OV en zo.. Jammer want wil Diggers wel weer eens in een club aan het werk zien!
TranceFool
100% zeker aanwezig....Jeff Mills tijdens Speakerplay jaar of 2 geleden was zo'n bizar vette set :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement