return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Mauro Picotto - Back To Cali !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
טראק ענננננק

לא שמתי את זה ב
THREAD
של הטראקים
כי זה עוד לא יצא עדיין
אבל חבל על הזמן !!!

פשוט פצצות
אם למישהוא יש את הסט של
MARIO PIU
מ
TRANCE ENERGY
הוא יכול לשמוע את זה שם - זה הטראק הראשון

מאוד אפליפטינג
התפלאתי ששמעתי שזה של פיקוטו אחרי שכל האחרונים שלו היו יותר
TECHNO

לדעתי יותר טוב מ
"גוד של מרקו וי"
:)
שמעתי שזה יהיה בדיסק החדש שלו שהולך לצאת - אם מישהוא יודע מתי הדיסק ייצא זה יעזור
:)

ועוד משהוא שקשור :
http://bxr.it/news_new.asp
arik
שמעתי כבר על זה נראה לי פה בפורמ
אבל לא ממש דיברו על זה רק רצו את זה

מזל שאמרת את זה כי לא הייתי מוריד אם לא הייתי יודע שזה אפליפטינג שלו
כל הטרקים האחרונים שלו לפי דעתי בסיגנון זועתי

אני מקווה שזה יהיה טוב

ובקשר למרקו וי - גודד אז לפי דעתי כמה שמרקו וי טוב ואני מת עליו
לטרק שלו גודד אין שום כלום חרא טרק
וחוץ מזה האישה ששרה שם לא מאמינה באלוהים וזה מעצבן אותי:)

Mauro Picotto - Back To Cali
יהיה כמו קומודו בערך?
luckystrike
quote:
Originally posted by arik


ובקשר למרקו וי - גודד אז לפי דעתי כמה שמרקו וי טוב ואני מת עליו
לטרק שלו גודד אין שום כלום חרא טרק
וחוץ מזה האישה ששרה שם לא מאמינה באלוהים וזה מעצבן אותי:)

Mauro Picotto - Back To Cali
יהיה כמו קומודו בערך?


האמת גם אני לא מת על
GODD
כמו כולם ...

בכל אופן זה לא בסגנון של
KOMODO , LIZARD , IGUANA ... ETC ETC

זה יותר מיוחד לדעתי... טראק עם בילד אפ מצוין והרבה
EMOTIONS
בתוכו ...
באמת התפלאתי שזה אפליפטינג
הוא יותר פנה לטכנו לאחרונה
אבל אין - הטראק הזה עננננק
DJ-Energy
תודה על המידע אחי
:)
luckystrike
יש לזה רדיו ריפ ב
AG

:)
MoSH_MaN
אין על קומודו!


וגם אני לא מת על
GODD
like everyone here ;)

אני גם מעדיף את הויזון רימיס לסיומליטד
על הרגיל
DjChook
חחחח אז מה עם היא לא מאמינה באלוהים

תוכיח לי פעם אחת ולתמיד שהוא קיים
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by luckystrike
יש לזה רדיו ריפ ב
AG

:)

אני לא מצאתי
איפה זה???
:conf:
Hell_Copter
הנה הלינק מאודיו גלאקסי
mauro picotto - Back To Cali (Mario Piu - Live TranceEnergy2001)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הנה הלינק מאודיו גלאקסי
mauro picotto - Back To Cali (Mario Piu - Live TranceEnergy2001)


הורדת ?
שמעת ?
;

Hell_Copter
שמעתי את זה...
זה בסדר אבל לא אהבתי עד כדי כך
חלק מהאפקטים שם יכולים לעלות על העצבים
אבל בסך הכל בסדר... יותר טוב מהדברים האחרונים שהוא עשה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמעתי את זה...
זה בסדר אבל לא אהבתי עד כדי כך
חלק מהאפקטים שם יכולים לעלות על העצבים
אבל בסך הכל בסדר... יותר טוב מהדברים האחרונים שהוא עשה


האפקטים הם רק חלק מהפתיחה של המופע בטראנס אנרג'י הם לא קשורים לטראק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement