| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
ובקשר למרקו וי - גודד אז לפי דעתי כמה שמרקו וי טוב ואני מת עליו
לטרק שלו גודד אין שום כלום חרא טרק
וחוץ מזה האישה ששרה שם לא מאמינה באלוהים וזה מעצבן אותי:)
Mauro Picotto - Back To Cali
יהיה כמו קומודו בערך? |
האמת גם אני לא מת על
GODD
כמו כולם ...
בכל אופן זה לא בסגנון של
KOMODO , LIZARD , IGUANA ... ETC ETC
זה יותר מיוחד לדעתי... טראק עם בילד אפ מצוין והרבה
EMOTIONS
בתוכו ...
באמת התפלאתי שזה אפליפטינג
הוא יותר פנה לטכנו לאחרונה
אבל אין - הטראק הזה עננננק |
|
|