return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Nieuw album Picotto
View this Thread in Original format
TranceFool
In Maart verschijnt het nieuwe (langverwachte ) album van Mauro Picotto, het zal ' The Others' gaan heten en zal in ieder geval de volgende tracks bevatten:

- Pulsar (Picotto Verdi Mix) <- PULSAR 2002 ???
- Awesome!!!
- Hong Kong
- Like A Dog
- Cyberfood
- Joyenergizer (Mauro Picotto Mix)
- Back To Cali
- Verdi
- Bang Kok
- Charm
- Trasponder
- Pulsar (Megamind Mix) <- PULSAR 2002 ???

Kwijl, kwijl, kwijl...
hebben we weer wat om naar uit te kijken!!

Ow ja...
Na de release van de VIP LOUNGE dubbel CD is nu VIP LOUNGE 2 ook verkrijgbaar, dit keer gemixt door Joy Kitikonti, deze mix bevat alleen maar chill-out muziek!
jochumj
vind je picotto zo goed dan ik vind het nog wel tegenvallen
ach ja iedereen heeft zijn eigen smaak toch!

volgens mij is ie nu al te koop
TranceFool
quote:
Originally posted by jochumj
vind je picotto zo goed dan ik vind het nog wel tegenvallen
ach ja iedereen heeft zijn eigen smaak toch!

volgens mij is ie nu al te koop

uhm ja ieder zn eigen smaak
ennuh...
als je mn post goed had gelezen zou je zien dat er maand maart stond ;):)
Bellie
Mauro schopt kont!!!
Wel jammer dat er best wel veel oudere nrs op staan zoals,Hong Kong,Awesome,Bangkok,charm,cyberfood en verdi,joyenergizer (picotto mix).Die andere ben ik wel benieuwd naar.Zal deze cd zeker niet kopen.teveel oud spul dus.Maar ja dat weten de tmf kiddies toch niet.

GREETZ!!.
Miss Proximus


tmf roels!!!!!!! :p


Mauro Picotto nog meer :D maarre.....we zien wel wat t is :)
jochumj
quote:
Originally posted by TranceFool

uhm ja ieder zn eigen smaak
ennuh...
als je mn post goed had gelezen zou je zien dat er maand maart stond ;):)



sorry ik ben ook nog maar in training

heb je nog aanraders om te downen ( aub niet van deze site
want ik heb alles al)

alvast bedankt
Optimus Trance
quote:
Originally posted by jochumj
heb je nog aanraders om te downen ( aub niet van deze site
want ik heb alles al)


Lasgo - Something
Barthezz - On The Move
DJ Jean - Lift Me up

:D:D:D
jochumj
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Lasgo - Something
Barthezz - On The Move
DJ Jean - Lift Me up

:D:D:D


Gaan we nou grapjes maken of zo.
wat heb ik nou aan die nummers die zijn toch gewoon bijna waardeloos.

niet van die commerciële die heb ik ook wel (lasgo klink wel leuk trouwens maar nix voor mij)

heb je niet wat anders te bieden
Optimus Trance
quote:
Originally posted by jochumj
heb je niet wat anders te bieden


/me kijkt in cd kast.

ik heb nog wel DJ Jean - Love Come Home voor je ghehehe:D:D:D

wa moet je hebben dan?
LightForce
Kopen?? Wie heeft het over kopen???

KOOP-IE-EREN :p :p :p :p

Ga niet die cd kopen zonde van me geld, koop dan liever weer een nieuwe trancemaster 3001 ofzo..

Of een lekkere vinyl.

Maar niet mauro zijn album.

jochumj
ik moet iets non commerciël hebben met een vette bas
snappie
The Groove
Nee leg uit


Album ziet er goed uit btw!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement