|
TE Masterclass pre-party 2 feb.
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
Trance Energy Masterclass
Preparty 2 februari
"Zoals je hier eerder hebt kunnen lezen organiseert Stichting Studio 80 in samenwerking met ID&T’s Trance Energy en onder andere Armada Music, Highcontrast en Black Hole Recordings een Masterclass voor jong en vernieuwend trancetalent. Hier krijgen potentiële trancehelden de kans onder de bezielende leiding van de échte masters uit de scene professionele mixtechnieken en technische kennis onder de knie te krijgen. En bovendien de mogelijkheid zichzelf te presenteren aan publiek. Om 20:00 uur gaan de deuren open (entree 5 euro) voor publiek. Trancehelden die je naast de talenten tijdens deze avond kunt verwachten zijn onder andere Marcel Woods, Cor Fijneman, Ronald van Gelderen, de heren van Mark Norman, Matthew Dekay, Ernesto vs Bastian en M.I.K.E.
Overdag gaan de deelnemers lekker freaken, draaien en jammen met behulp van keyboards en soortgelijke apparatuur. Van mixtechnieken, productietips tot aan een kijkje hoe het er in de echte industrie aan toe gaat: alles komt aan bod. De talenten sluiten de dag af met een back2back set met hun helden voor publiek. En als slagroom op de taart krijgt iedereen een stapel vinyl van verschillende labels mee naar huis.
Inmiddels heeft ID&T een selectie van 9 kandidaten gemaakt uit de ruim 250 inzendingen. Dit zijn de winnaars:
Toine van der Meijden uit Leiderdorp
Jef en Bas uit Heerhugowaard
Ruben de Ronde uit Gouda
Bart van den Bosch uit Hillegom
Menno de Jong uit Eindhoven
Jochem Hamerling uit Vianen
Norbert de Bot uit Soest
Ralph Moonen uit Almere
Joris van der Straten uit Standdaarbuiten
Gefeliciteerd!"
bron: id-t site
kon wel eens een aangenaam feestje worden.....
5 euri.... i think i will attend this time.... |
|
|
| jp |
bron
Trance Energy Masterclass
Studio 80, Rembrandsplein Amsterdam
Doors open media: 16.00 uur t/m 20.00 uur
Doors open visitors: 20.00 uur t/m 01.00 uur
Entree: € 5,- euro
Date: 02-02-2006
Organisation: ID&T Trance Energy |
|
|
| ZZandirt |
| bedankt voor de aanvulling..:D |
|
|
| jp |
| quote: | | Menno de Jong uit Eindhoven |
:D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
:D |
menno is niet de enige van hier.. ruben ook...
dat wordt zweten donderdag..:D:D
succes! |
|
|
| Rubenderonde |
| wordt gaaf! ik heb er veel zin in! |
|
|
| Loraine |
FF de DIRT uit Sander zijn oogjes wrijven hoor ! :thepirate
EERSTE DRAAD OVER DIT ONDERWERP
Ei, luie donder...kom us in actie als modder-etert ! :whip:
 |
|
|
|
|