|
Global Hardstyle 2nd Anniversary
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Har lyssnat nu nån timme på en Noah... massa bra musik men tyvärr så missar han vldigt ofta på beatmatchen i övergångarna...
Scul... när sänds ditt set ? |
|
|
| Vizay |
förvånad över att inte se Ferren där, trodde han hängde rätt mycket på ditt forum :)
well kul initiativ iaf, kommer seten finnas i efterhand att ladda ner också? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har lyssnat nu nån timme på en Noah... massa bra musik men tyvärr så missar han vldigt ofta på beatmatchen i övergångarna...
Scul... när sänds ditt set ? |
Noah är duktig i trackselection men behöver lite mer träning på beatmatchning.. det stämmer :)
Min set kommer sändas söndag kl 21.00 till 23.00
| quote: | Originally posted by Vizay
förvånad över att inte se Ferren där, trodde han hängde rätt mycket på ditt forum :)
well kul initiativ iaf, kommer seten finnas i efterhand att ladda ner också? |
Ferren har läggt ner DJ:andet helt pga tinnitus.
alla sets kommer distribueras på efterhand (torrent eller liknande) |
|
|
| ScuL |
Drygt en timme kvar tills min set kommer på !
kl 21 alltså :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ni har väl rattat in nu !!!!!!!
Scul on the deks !!! |
|
|
| Gate 42 |
Holy crap! Här går det undan =D
Vid närmare eftertanke var det inte så farligt, runt 150 var det visst. Men i jämfört med den techn housen jag lyssnade på precis innan så blev det total kulturkrock ;)
Har aldrig förstått mig på Hardstyle, men jag ska ge det en chans och se vad det kan vara. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Holy crap! Här går det undan =D
Vid närmare eftertanke var det inte så farligt, runt 150 var det visst. Men i jämfört med den techn housen jag lyssnade på precis innan så blev det total kulturkrock ;)
Har aldrig förstått mig på Hardstyle, men jag ska ge det en chans och se vad det kan vara. |
hehe :D |
|
|
| Gate 42 |
Det är kul hur slående likt detta är den musiken som tog min in i edm-träsket i början av 90talet.
Fast då gick det i 180 och kicken var mycket mer distad ;) |
|
|
| mr_fisken |
| nu missar jag ju big brother fast med en rimlig anledning :P |
|
|
| ScuL |
uppade min set igen för att den gick över datatraffik limiten..
nu i 2 delar (förlåt att man måste vänta 1 timme innan man kan ta andra delen.)
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
|
|