return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dvdivx
View this Thread in Original format
YoraY
וואי נשבר הבולבול מכל המוצרים האלה...
כל אחד אומר שהוא הכי טוב שהוא הכי שווה




אני מחפש את הנגן האידיאלי..... שיעבוד מצוין ובלי שטויות...

XVID+כתוביות בעברית


יש פה מישו שקנה ויכול להמליץ על משהו לעניין?
DjChook
בזמנו
Pioneer 470
היה מכשיר מצוין
וגם
XORO
משהו
sh33p
יש לי כבר שנתיים פיוניר 470
עם העדכון החדש שלו
פשוט נגן מעולה.
YoraY
quote:
Originally posted by sh33p
יש לי כבר שנתיים פיוניר 470
עם העדכון החדש שלו
פשוט נגן מעולה.



יש לי הרגשהההההה.... שזה אחד הנגנים המובילים..
ונראה לי אני אקנה אותו


נכון שאתה תעזור לי באופן אישי כשאני אבקש עזרה עם העידכון?
פשוט מרוב מדריכים של
LH
אפשר להתפגר כבר..
sh33p
quote:
Originally posted by YoraY
יש לי הרגשהההההה.... שזה אחד הנגנים המובילים..
ונראה לי אני אקנה אותו


נכון שאתה תעזור לי באופן אישי כשאני אבקש עזרה עם העידכון?
פשוט מרוב מדריכים של
LH
אפשר להתפגר כבר..


יש פה מידע נחמד ולא מסובך
http://www.mytempdir.com/438804
YoraY
שיחקת אותה.........


בכלל הסיקבוי 666 צריך לקבל נובל..
YoraY
תגיד לא קצת ישן
version 1.0 HEB ?


1.0?


נראה לי יש משו חדש יותר לא?

1.3?
או שדמיינתי..
sh33p
quote:
Originally posted by YoraY
תגיד לא קצת ישן
version 1.0 HEB ?


1.0?


נראה לי יש משו חדש יותר לא?

1.3?
או שדמיינתי..

אין לי מושג אחי
מצאתי את זה בפורומים של
divx
לפני איזה שנה
מאז לא חיפשתי כלום
Shahar
על מה אתם מדברים?
דיוידי שקורא
DIVX?
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
על מה אתם מדברים?
דיוידי שקורא
DIVX?


כה קורא
divx/xvid
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement