|
21st. January!
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Voor iedereen die het zich ook afvroeg en het nog niet wist:
21 januari komt de Innercity-cd uit!!!!
(van wie?......kweenie)
De groeten! |
|
|
| serialkillah |
| Bedankt voor de informatie:) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Voor iedereen die het zich ook afvroeg en het nog niet wist:
21 januari komt de Innercity-cd uit!!!!
(van wie?......kweenie)
De groeten! |
+ DVD
Ene kant CD andere kant DVD. |
|
|
| Kamaya |
| idd DVD, ik ben erruuug benieuwd!!!! |
|
|
|
|