return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
VOX 2 YEARS CELEBRATION: John Acquaviva @ Vox & Astrix 02.02.2006 THURSDAY
View this Thread in Original format
Black Dragon
VOX 2 years CELEBRATION!!!
חמישי הקרוב מועדון הווקס חוגג יומולדת שנתיים תחת הליין
FUNTASTICO
לכבוד השנתיים אנו מארחים את היוצר \ דיג'יי הדגול
JOHN ACQUAVIVA
מה אפשר להגיד על די ג'י שניגן בלמעלה מארבעת אלפים מסיבות, שמתקלט מאז שנות שבעים, שיש לו אוסף של יותר מחמישים אלף תקליטים אבל עדיין מצליח להיות הראשון שיזהה וינגן את הטרק המדהים הבא?מה נספר על מי שמאוהב במוסיקה עוד מחיתולי הדיסקו ומפיק ממש ברגע זה את הקטע הכי טרי, רקיד ונועז שתשמעו כל השנה?איך אפשר לתאר מישהו שתמיד נמצא בדרך מדרום אמריקה ליפן ומיד משם ללונדון ואוסטרליה, ובכל מועדון ופסטיבל הוא חורך את הרחבה? איך מסבירים אדם שנמצא כבר שנים בפסגה העולמית של המקצוע שלו, די ג'יי שגם הקהל וגם הקולגות מעריצים, אבל לא רק שאינו משתעמם או שובע, אלא שהוא תמיד צעד אחד לפני כולם בגילוי טכנולוגיות חדשות ? למה שבכלל ננסה להגדיר את ג'ון אקווה ויוה כשאנחנו יכולים פשוט להזמין אותו לחגוג איתנו את יום ההולדת השני שלנו?
מה ששמעתם.
ג'ון אקווה ויוה, שני בפברואר, יום הולדת שנתיים למועדון הווקס.
יחממו ויגישו טוכנר ואליוט.
כל מילה נוספת מיותרת.

ובחצר הווקס ינגן אמן הטראנס
ASTRIX
שבהחלט יתן את הטאץ הטראנסי לערב זה.

מי שנכח במסיבות האחרונות של הפנטסטיקו...מהשעה 12:30 כבר המקום דחוס אז אנא הקדימו!!!

לרשימות:
0547521061 אלי
Shahar
כל המסיבה הייתה עצבנית אם לא היה את אסטריקס
תתכונן מעכשיו לזה שהחצר תהיה מלאה ובפנים יהיה ריק
חבל
Glenn-Holmes
כן משהו אומר לי שזו טעות גדולה מאוד של הליין הזה וחבל...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן משהו אומר לי שזו טעות גדולה מאוד של הליין הזה וחבל...


כן
במקום למקד את הקהל באזור המרכזי ולתת לו ללמוד מזה מוזיקה הם מבריחים אותו החוצה
ררררר
ROBERTO
איזה גילאים.!?
Black Dragon
שחר יש לי חדשות בשבילך....
כל מסיבה עד עכשיו שהן 3 במספר, פשוט היה מפוצץ בפנים בשעה 1
חמישי האחרון למשל יצאתי לעבודה לצערי ב1 וחצי והיה מפוצץ בפנים וכשיצאתי היה תור כזה ארוך בחוץ...בחיים לא היו נכנסים כולם.
דבר שני ג'ון אקווהויוה עושה את העבודה שלו והצוות יחצנים ידאגו למלא את המקום בלי קשר לאסטריקס..
לדעתי...אסטריקס רק יפוצץ את המקום עוד יותר.
אתה עוד לא היית באחת המסיבות של הפנטסטיקו אבל דע לך שכל ה3 שהיו עד עכשיו היו מפוצצות אנשים בלי קשר למה שיש בחוץ.

ודבר אחרון...יש טראנס בחצר רק בחמישי הקרוב וזה לא ישאר תחת הליין, זה רק בגלל חגיגות השנתיים לווקס.
Shahar
לא יודע אלי
המסיבות של הפנטסטיק ווקס הישן לא הוכיחו שאתה צודק
אבל לא יודע
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Black Dragon
שחר יש לי חדשות בשבילך....
כל מסיבה עד עכשיו שהן 3 במספר, פשוט היה מפוצץ בפנים בשעה 1
חמישי האחרון למשל יצאתי לעבודה לצערי ב1 וחצי והיה מפוצץ בפנים וכשיצאתי היה תור כזה ארוך בחוץ...בחיים לא היו נכנסים כולם.
דבר שני ג'ון אקווהויוה עושה את העבודה שלו והצוות יחצנים ידאגו למלא את המקום בלי קשר לאסטריקס..
לדעתי...אסטריקס רק יפוצץ את המקום עוד יותר.
אתה עוד לא היית באחת המסיבות של הפנטסטיקו אבל דע לך שכל ה3 שהיו עד עכשיו היו מפוצצות אנשים בלי קשר למה שיש בחוץ.

ודבר אחרון...יש טראנס בחצר רק בחמישי הקרוב וזה לא ישאר תחת הליין, זה רק בגלל חגיגות השנתיים לווקס.


א. בשורות טובות שזה יהיה רק חמישי הזה
ב. אני יכול להגיד שאלי צודק לפחות לגבי משהולך בפנים
אווירה זה בהחלט לא משחסר שם!
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
א. בשורות טובות שזה יהיה רק חמישי הזה
ב. אני יכול להגיד שאלי צודק לפחות לגבי משהולך בפנים
אווירה זה בהחלט לא משחסר שם!


א. +1

בקשר למה שאלי אמר אנלא יודע כי לא הייתי בליין החדש
אני רק יכול לקוות שהוא צודק
אולי אני יבוא חמישי הזה אם אני ישן בצהרים למה אני מסייים בבסיס ב 11 בבוקר
eXeTik
התמונות שצילמתי מאותו ערב
http://www.atraf.co.il/gallery/gall...id=98&lineCode=
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement