return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Wie is het er mee eens? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tall21
Even een paar andere voorbeelden hiervan:

Mauro Picotto: 3 jaar geleden al lang in alle discotheken in spanje en omstreken, nu pas hier

en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik)

Tall21
John
volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk:)
Optimus
quote:
Originally posted by John
volgens mij geldt dit voor alle nummers, als ze 3 maanden hebt voordat ze uitkomen vind je ze altijd al minder leuk..of et moet echt een heel goed nummer zijn...meestal vind ik ze als je ze weer wat minder hoort weer wel leuk:)

Leg mij dit es ff uit....

Je vindt m EERST goed... dan kent iedereen m.... en dan vind je m niet meer goed??????
Blik
quote:
Originally posted by Optimus

Leg mij dit es ff uit....

Je vindt m EERST goed... dan kent iedereen m.... en dan vind je m niet meer goed??????

hij bedoelt dat die voor hem dan al oud is en hij hem te vaak gehoord heeft, en hem dan dus niet (of minder) leuk vind. heb ik zelf ook hoor, als ik een nummer vet vind luister je hem vaak, maar na een week begint die minder leuk te worden en ga je hem minder vaak luisteren, redelijk logisch vind ik, hij zal nooit zo leuk worden als toen je dat nummer voor de eerste keer hoorde
Biohazard
ja ik ben het met je eens

ik draai zelf altijd die radio Rips helemaal grijs en als de volle vinyl uitkomt heb ik het wel weer gehad. Zo had ik dit met Flight 643, Clear Blue moon, simulated en nog wel 20 andere. Maar er zijn wel trax waar bij dit niet zo is zoals urban train, GODD en nog meer
John
quote:
Originally posted by Blik

hij bedoelt dat die voor hem dan al oud is en hij hem te vaak gehoord heeft, en hem dan dus niet (of minder) leuk vind. heb ik zelf ook hoor, als ik een nummer vet vind luister je hem vaak, maar na een week begint die minder leuk te worden en ga je hem minder vaak luisteren, redelijk logisch vind ik, hij zal nooit zo leuk worden als toen je dat nummer voor de eerste keer hoorde

ja dat bedoelde ik.. heb em dan al grijsgedraaid en dan wordt op de een of andere onverklaarbare wijze et nummer 'minder leuk' iig op dat moment. et maakt voor mij niet uit wanneer ik een nummer leuk vind en hoeveel mensen em op dat moment leuk vinden. ik luister naar waar ik zin in heb om naar te luisteren (wie niet??) :)
Eye-Riz
Dat je nrs hoort voordat ze uitkomen is omdat producers vaak met platen leuren (promotional copies) om te kijken hoe ze bevallen, wat er evt. anders aan moet om aan te slaan. t Is dus niet vreemd dat je nrs hoort voordat ze uitkomen.
TranceFool
quote:
Originally posted by Tall21

en Godd in zeker mate ook wel, is ook nog niet gek lang uit maar al wel lang gedraaid (op sensation voor 't eerst d8 ik)

Tall21

GODD is een heel ander verhaal. DJ's zoals Marco V willen exclusiviteit in hun set houden. Daarom heeft Marco V GODD, Simulated, Cygnus X - Positron (Marco V V.ision mix) en Damn Noa - Like A Prayer (Marco V V.Ision mix) allemaal voor zichzelf gehouden

Ik vinnet echt knap van hem. Niemand had GODD alleen hij. Daardoor creeert hij exclusiviteit in zijn set. En ik geef em groot gelijk. Zelfde voor Positron, Like A Prayer en Rank 1 vs. Marco V - Unknown Promo, deze nummers zullen bijna zeker nooit uitgebracht worden ook al zijn ze zo vet. Daar heb ik echt veel respect voor :)
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool

GODD is een heel ander verhaal. DJ's zoals Marco V willen exclusiviteit in hun set houden. Daarom heeft Marco V GODD, Simulated, Cygnus X - Positron (Marco V V.ision mix) en Damn Noa - Like A Prayer (Marco V V.Ision mix) allemaal voor zichzelf gehouden

Ik vinnet echt knap van hem. Niemand had GODD alleen hij. Daardoor creeert hij exclusiviteit in zijn set. En ik geef em groot gelijk. Zelfde voor Positron, Like A Prayer en Rank 1 vs. Marco V - Unknown Promo, deze nummers zullen bijna zeker nooit uitgebracht worden ook al zijn ze zo vet. Daar heb ik echt veel respect voor :)

exclusiviteit?

sorry maarre.. :stongue: :stongue: :stongue:

beetje tegenstrijdig vind ik het.. een paar nummers niet uitbrengen om op die manier "exclusiviteit" in zijn set te creëeren terwijl hij daarentegen wel zo ongeveer elk denkbaar hitje de revue laat passeren tijdens zijn sets.
exclusief? één of andere madonna rip-off?

nouja, vat dit allemaal niet persoonlijk op.. het is ook niet bedoeld om marco v of wie dan ook af te kraken. ik stel alleen de zogenoemde "exclusiviteit" aan de kaak. :)
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx

exclusiviteit?

sorry maarre.. :stongue: :stongue: :stongue:

beetje tegenstrijdig vind ik het.. een paar nummers niet uitbrengen om op die manier "exclusiviteit" in zijn set te creëeren terwijl hij daarentegen wel zo ongeveer elk denkbaar hitje de revue laat passeren tijdens zijn sets.
exclusief? één of andere madonna rip-off?

nouja, vat dit allemaal niet persoonlijk op.. het is ook niet bedoeld om marco v of wie dan ook af te kraken. ik stel alleen de zogenoemde "exclusiviteit" aan de kaak. :)

Nou die van Madonna is misschien niet erg exclusief, omdat ie bekend is. Maar ik bedoel dat Positron en die promo met Rank 1 nooit zijn uitgekomen en nooit gaan uitkomen. Hij is de enigste die dat nummer heeft (rank 1 heeft dat met die promo). En GODD was een half jaar ook heel exclusief. Hij heeft die plaat een half jaar totaal voor zichzelf gehouden, dat vind ik toch bestwel exclusief :)

blighty
Hi all,

Vette sig Theseus!!!

Greetz,
Blighty
Little Theseus
quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Vette sig Theseus!!!

Greetz,
Blighty

THX :) Kheb m alleen weer teruggezet want misschien is ie irritant voor sommigen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement