|
Albums downen via Internet (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Als je film download via je tv, krijg je ook geen hoesje etc. |
Uhhhh juist ja...VHS of voor de gadget collector een DVD-Recorder... beetje VAGE vergelijking dus ! Voor het opnemen van tv-beelden heeft men immers nooit hoeven betalen :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Uhhhh juist ja...VHS of voor de gadget collector een DVD-Recorder... beetje VAGE vergelijking dus ! Voor het opnemen van tv-beelden heeft men immers nooit hoeven betalen :rolleyes: :rolleyes: |
Ik bedoel meer de video-on-demand, hetgeen niet gratis is. |
|
|
| Loraine |
Mja...het ging mij niet eens zozeer om het hoesje, maar meer om het hardnekkig ontbreken van cue-sheets.
Een bedrijf als bijv. Audiojelly krijgt trouwens de hoesjes aangeleverd bij het master bestand, dus waarom die niet erbij geleverd worden naar de klant toe ?! :conf:
Ik vind het argument wat gebruikt wordt bij het Pay-Per-View voorbeeld tikkie onzinnig als je het mij vraagt. Is appels met peren vergelijken imo. |
|
|
| Toni_D2 |
| Waarom niet illegaal downloaden of zit je zo niet in elkaar? |
|
|
| New Wave |
| Wij supporten op TA geen iligal filesharing. :o |
|
|
| Toni_D2 |
| Bij Beta downloaden de meesten illegaal, vermoed ik. Ze durven er niets over te zeggen, maar je merkt het wel. |
|
|
| eieregooie |
Ohja?
Criminelen zeg die belgen :whip: |
|
|
| jp |
| Het begint met illegaal downloaden en voor je het weet graven ze een kelder :whip: |
|
|
| New Wave |
| Ik denk niet dat ik nog enige betrekking met de belgen wil. Ik ga namelijk niet om met gaaies van de laagste orde. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet. |
|
|
| jp |
| Straks zitten we hier met een epidemie :nervous: |
|
|
| New Wave |
| Misshcien beginnen we wij dan ook met dat kutaccent te praten. Moeten we niet hebben natuurlijk. |
|
|
|
|