return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Albums downen via Internet (pg. 2)
View this Thread in Original format
Loraine
quote:
Originally posted by Toni_D2
Als je film download via je tv, krijg je ook geen hoesje etc.

Uhhhh juist ja...VHS of voor de gadget collector een DVD-Recorder... beetje VAGE vergelijking dus ! Voor het opnemen van tv-beelden heeft men immers nooit hoeven betalen :rolleyes: :rolleyes:
Toni_D2
quote:
Originally posted by Loraine
Uhhhh juist ja...VHS of voor de gadget collector een DVD-Recorder... beetje VAGE vergelijking dus ! Voor het opnemen van tv-beelden heeft men immers nooit hoeven betalen :rolleyes: :rolleyes:

Ik bedoel meer de video-on-demand, hetgeen niet gratis is.
Loraine
Mja...het ging mij niet eens zozeer om het hoesje, maar meer om het hardnekkig ontbreken van cue-sheets.
Een bedrijf als bijv. Audiojelly krijgt trouwens de hoesjes aangeleverd bij het master bestand, dus waarom die niet erbij geleverd worden naar de klant toe ?! :conf:
Ik vind het argument wat gebruikt wordt bij het Pay-Per-View voorbeeld tikkie onzinnig als je het mij vraagt. Is appels met peren vergelijken imo.
Toni_D2
Waarom niet illegaal downloaden of zit je zo niet in elkaar?
New Wave
Wij supporten op TA geen iligal filesharing. :o
Toni_D2
Bij Beta downloaden de meesten illegaal, vermoed ik. Ze durven er niets over te zeggen, maar je merkt het wel.
eieregooie
Ohja?

Criminelen zeg die belgen :whip:
jp
Het begint met illegaal downloaden en voor je het weet graven ze een kelder :whip:
Zehra
:stongue:
New Wave
Ik denk niet dat ik nog enige betrekking met de belgen wil. Ik ga namelijk niet om met gaaies van de laagste orde. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.

jp
Straks zitten we hier met een epidemie :nervous:
New Wave
Misshcien beginnen we wij dan ook met dat kutaccent te praten. Moeten we niet hebben natuurlijk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement