return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Your worst nightmare
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Yo folks,

s ff een vraagje:
wat is je ergste nachtmerrie (waargebeurd dan), iets waarvan je dacht.....moet MIJ dit overkomen?

Mijn 'worst nightmare' :
De Skihut in Zaal Dijk (lokale boerendiscotheek in Lemele) ; superfout.......en ja, ik zal het maar toegeven, ik ben erin geweest, niet mijn fout; ik werd letterlijk de skihut ingetrokken door nogal wat foute types die uit hun dak gaan op Cooldown cafe en Hennie Huisman.........echt superwaardeloos!!!!

Your story??

GreetZ RubDub
kolkiewolkie
dubbink, ik snap ook niet dat je daar uberhaupt nog komt. Ik vermijd die tent toch niet voor nix al sinds juni vorig jaar??

doe je ook jezelf wel aan als je daar naar toe gaat hoor :D :D

greetz kolkiewolkie
Blik
alleen maar in zo'n tent komen als je zat bent, dan is het wel gezellig hoor

laat me nu toch niet alleen......radeloos.....en verlooooorrrrrrrrrrreeeeeennnnnn !!!!!! :D

mijn ergste nachtmerrie: ik luister nu net naar de liveset van Rank-1 op Sensation, je moet je toch voorbereiden op Trance Energy dacht ik zo, en na een paar minuten geen ze hee-hoo en:whip: :whip: :whip:

dat is echt mijn nachtmerrie, dat ze dat op Trance Energy ook gaan doen
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Blik
laat me nu toch niet alleen......radeloos.....en verlooooorrrrrrrrrrreeeeeennnnnn !!!!!! :D



goh, waar ken ik dat toch van?? IRC misschien :p

quote:
mijn ergste nachtmerrie: ik luister nu net naar de liveset van Rank-1 op Sensation, je moet je toch voorbereiden op Trance Energy dacht ik zo, en na een paar minuten geen ze hee-hoo en:whip: :whip: :whip:

dat is echt mijn nachtmerrie, dat ze dat op Trance Energy ook gaan doen


your nightmare is about to become reality....:( :mad:
greetz kolkiewolkie
Kamaya
De hee-hoo nachtmerrie was voor mij ook op IC al uitgekomen.
Welke mongool gaat er nou op IC hee-hoo'en (als ik inb de buurt ben)!!??!

hee-hoo en oe-oe is mijn ergste nachtmerrie.

De groeten!
Dj Lex
Heb je de foto's van Kelly in de playboy gezien? Dan slaap je ook niet meer hoor :D
TimeportE
quote:
Originally posted by Dj Lex
Heb je de foto's van Kelly in de playboy gezien? Dan slaap je ook niet meer hoor :D

nee idd.. dan heb je echt zo iets van je kunt het haast niet meer zien, en das wel erg kut!!!
New Wave
quote:
Originally posted by TimeportE

nee idd.. dan heb je echt zo iets van je kunt het haast niet meer zien, en das wel erg kut!!!


Inderdaad......KUT......das het enige wat nog miste :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by New Wave


Inderdaad......KUT......das het enige wat nog miste :D


Hehe ja dat is vervelend het is gvd gewoon een gat. Niet te geloven, kvind het maar smerig
Ruben_Dubbink
Om jullie nu een 'kleine' sfeerimpressie te geven van het hoe en wat in my worst nightmare....hier een 'leuke' foto :whip: Ben ik toch blij dat ik in deze tent maar 2x per jaar kom :D, hoewel, 2x is toch best veel.....

Dj Alpha
Ach.. skihut is leuk als je er goed bij zuipt.. niet de ideale muziek om er een illie bij in te nemen :D
serialkillah
een paar weken gelden zou erick-e in een lokale tent komen draaien.

Ik kamarden overhalen om mee te gaan (het was vrijdag dus toch nix te doen). Ik zeggen dat het echt wel mee valt in die tent en dat erick-e beter draait als muziek in de lokale kroeg. Krijg ik iedereen mee. Komen we daar binnen staat keihard Gorgina Verbaan door de boxen te krijsen. daarna def rhymes, daarna daddy dj, daarna.....

EN DAT GING ZO DE HELE AVOND DOOR!!!!:whip: :whip: :whip:

Alles wat er kwam.... geen erick-e....:whip:

Wij na een tijdje naar de eigenaar...
wij: waneer komr erick-e dan?
hij: hij heb afgebeld maar we hebben een inval dj..
wij: Oh ja, wie dan????
hij: Nico, die staat nu te draaien.......
wij: meteen genokt daar....GVD :whip: :whip: :whip:

Oke, dit is dan wel geen ramp van wereldformaat, maar toch...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement