|
[17-03-2006] In Trance We Trust 11 Release Party - Backztreet, Eindhoven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Loraine
Finne dacht dat 200 man wel zou passen in de Backztreet: ik denk dat dit wel een KNUS feest wordt !:toothless |
350 dus :D
Wordt gewoon lekker knus en intiem :) |
|
|
| moogwai |
| Klinkt ook niet verkeerd. Maart wordt een drukke maand... eens kijken :) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by moogwai
Klinkt ook niet verkeerd. Maart wordt een drukke maand... eens kijken :) |
Maart is inderdaad één van de betere maanden op trancegebied imo, met feesten zoals Create, Intuïtion & ITWT :) |
|
|
| Ultravibe! |
| Wacht maar tot jullie de Backzteet betreden.:rolleyes: |
|
|
| Unique2701 |
| heeft iemand die cd al gehaald? Hij was vanaf gister te koop, ben wel zeer benieuwd.. recensies zijn wel positief... :cool: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
heeft iemand die cd al gedownload/ geript / geshared? Hij was vanaf gister te koop, ben wel zeer benieuwd.. recensies zijn wel positief... :cool: |
:toothless |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
:toothless |
haha hey nu je t zegt.. ff checken :D
nahh als ie goed is koop ik m wel heur ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
haha hey nu je t zegt.. ff checken :D
nahh als ie goed is koop ik m wel heur ;) |
as do we all, i sincerely hope... eerst luisteren, if good, kopuh.. (sowieso noodzakelijk als je en public draait.... |
|
|
| Kaidreas |
| zoals ik gisteren al zei: ik hoop hier ook bij te zijn :p |
|
|
| Loraine |
| EN ??????? Hoe wast ??? :D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Loraine
EN ??????? Hoe wast ??? :D |
Goeie muziek, niet te druk, enkele klassiekers gehoord : Gouryella, Superstring, Push Through, ...
Kortom, geslaagde avond
Waar zat jij? |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Goeie muziek, niet te druk, enkele klassiekers gehoord : Gouryella, Superstring, Push Through, ...
Kortom, geslaagde avond
Waar zat jij? |
Uhhhhhhhh....dood thuis op de bank of aan de peecee :nervous:
Was graag gekomen, maar Ehoven was gewoonweg te ver en mijn werkweek te druk :o Maar we gaan elkaar nog meeten, Benny..no worries ! :p |
|
|
|
|