return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[17-03-2006] In Trance We Trust 11 Release Party - Backztreet, Eindhoven (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gonzo
quote:
Originally posted by Loraine
Finne dacht dat 200 man wel zou passen in de Backztreet: ik denk dat dit wel een KNUS feest wordt !:toothless


350 dus :D

Wordt gewoon lekker knus en intiem :)
moogwai
Klinkt ook niet verkeerd. Maart wordt een drukke maand... eens kijken :)
Gonzo
quote:
Originally posted by moogwai
Klinkt ook niet verkeerd. Maart wordt een drukke maand... eens kijken :)


Maart is inderdaad één van de betere maanden op trancegebied imo, met feesten zoals Create, Intuïtion & ITWT :)
Ultravibe!
Wacht maar tot jullie de Backzteet betreden.:rolleyes:
Unique2701
heeft iemand die cd al gehaald? Hij was vanaf gister te koop, ben wel zeer benieuwd.. recensies zijn wel positief... :cool:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Unique2701
heeft iemand die cd al gedownload/ geript / geshared? Hij was vanaf gister te koop, ben wel zeer benieuwd.. recensies zijn wel positief... :cool:


:toothless
Unique2701
quote:
Originally posted by ZZandirt
:toothless


haha hey nu je t zegt.. ff checken :D
nahh als ie goed is koop ik m wel heur ;)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Unique2701
haha hey nu je t zegt.. ff checken :D
nahh als ie goed is koop ik m wel heur ;)


as do we all, i sincerely hope... eerst luisteren, if good, kopuh.. (sowieso noodzakelijk als je en public draait....
Kaidreas
zoals ik gisteren al zei: ik hoop hier ook bij te zijn :p
Loraine
EN ??????? Hoe wast ??? :D

CygnusX
quote:
Originally posted by Loraine
EN ??????? Hoe wast ??? :D


Goeie muziek, niet te druk, enkele klassiekers gehoord : Gouryella, Superstring, Push Through, ...

Kortom, geslaagde avond

Waar zat jij?
Loraine
quote:
Originally posted by CygnusX
Goeie muziek, niet te druk, enkele klassiekers gehoord : Gouryella, Superstring, Push Through, ...

Kortom, geslaagde avond

Waar zat jij?


Uhhhhhhhh....dood thuis op de bank of aan de peecee :nervous:
Was graag gekomen, maar Ehoven was gewoonweg te ver en mijn werkweek te druk :o Maar we gaan elkaar nog meeten, Benny..no worries ! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement