|
Lovely Day 02-02-02 Sthlm (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Har precis lagt ut 900 pix på P-böter men ska nog kunna skrapa ihop till biljett denna veckan, annars får man väl sikta på dörren. |
|
|
| Vitryss |
| quote: | Originally posted by Aendy
Har precis lagt ut 900 pix på P-böter men ska nog kunna skrapa ihop till biljett denna veckan, annars får man väl sikta på dörren. |
*hihi* Måste säga att jag drog liiiiiite på smil-läpparna när jag såg att mönster-medborgaren Aendy fick p-böter *hihi*
F'låt, kan inte hjälpas, ;) |
|
|
| reveal |
| hehe, hans brossa är ju ännu värre :) eller vad säger du anden? :p |
|
|
| dbl |
Låter skitkul, men tyvärr så bor jag inte i sthlm och orkar inte åka dit..
bor i gbg |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Vitryss
mönster-medborgaren Aendy |
Hmm, ja, om jag någonsin skulle bli anklagad för att vara mönster-medborgare hade man nog fått ta bilen i från mig för alltid. Faen STHLM:are blir helt tokiga för att man kör om på insidan, håller på att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk när de fått stopp på en. |
|
|
| dbl |
Faen STHLM:are blir helt tokiga för att man kör om på insidan, håller på att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk när de fått stopp på en. |
så du sitter alltså på bilen och inte i bilen.. hmm... du e allt skum du |
|
|
| Aendy |
| Oops, preja en av vägen ska det ju vara. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hmm, ja, om jag någonsin skulle bli anklagad för att vara mönster-medborgare hade man nog fått ta bilen i från mig för alltid. Faen STHLM:are blir helt tokiga för att man kör om på insidan, håller på att preja en av bilen och sen hotar de en med stryk när de fått stopp på en. | Själv kör till och från sthlm varje dag, jag kör på insidan när jag kan. Filen längst till höger är den som e säkrast för där kör ingen annan iaf.
Hurru dbl. tare hit nu å festa lite, jag körde Malmö - Sthlm (66mil) på 5.15, till Gtb e de bara 50 så...
Iof så hade inte jag tagit mig till Gtb å andra sidan för denna line-up. Möjligen om man hade tid.
ses... |
|
|
| Gaby |
Ok vilka ska dit??
Vitryss
SteveTranz4ever
Aendy
King of Clubs
and me the party queen! :p
Inga fler? Aendy du känner ju igen Mattias så nu kan du inte smita undan utan att säga hej till mig! ;)
Ravesquad/Dj Beroca: Ni ska väl dit? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
hehe, hans brossa är ju ännu värre :) eller vad säger du anden? :p |
Nja, fast tror att senast han fick böter var det jag som körde. Han hade inte underrättat mig att det var körförbud på hans bil och det tyckte inte fabror Blåljus om när han stoppade mig för "Vårdslöshet i trafik". Så det blev böter för både mig och brorsan den gången.
Nu har jag iaf trots vissa problem med ordningsmakten införskaffat en biljett så nu gäller det bara att jag inte omkommer under isen imon så dyker jag upp på lördag. Gott! |
|
|
|
|