|
Cabaret
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
Na alle ontopic threads is het weer tijd voor een offtopic :p
Welke cabaretiers heb je gezien en welke cabaratiers vindt je de beste of welke dvds heb je als laatste gekocht?
Ik heb bij de Free Record Shop drie dvds gehaald
- M. M. Huijbregts van Marc Marie Huijbregts. Echt weer briljant, maar het is zo: of je haat hem, of je vindt hem geweldig! Ik vind hem echt super.
- Javier Guzman - Guzman deelt uit part 3 (ouwe sinterklaasconference uit 2004). Beetje gedateerd, maar nog wel hard moeten lachen.
- Guido Weijers - Oxymoron. Had ik al eens gezien, maar mn vriendin wou hem graag hebben. Vond deze niet zo heel sterk.
Ben verder een beetje aan het orienteren op leuke nieuwe cabaretiers.. nog tips? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Na alle ontopic threads is het weer tijd voor een offtopic :p
Welke cabaretiers heb je gezien en welke cabaratiers vindt je de beste of welke dvds heb je als laatste gekocht?
Ik heb bij de Free Record Shop drie dvds gehaald
- M. M. Huijbregts van Marc Marie Huijbregts. Echt weer briljant, maar het is zo: of je haat hem, of je vindt hem geweldig! Ik vind hem echt super.
- Javier Guzman - Guzman deelt uit part 3 (ouwe sinterklaasconference uit 2004). Beetje gedateerd, maar nog wel hard moeten lachen.
- Guido Weijers - Oxymoron. Had ik al eens gezien, maar mn vriendin wou hem graag hebben. Vond deze niet zo heel sterk.
Ben verder een beetje aan het orienteren op leuke nieuwe cabaretiers.. nog tips? |
denis leary
(fyi da's diegene die altijd bijrollen speelt en veel roept..)
ijzersterk. (wel engels) |
|
|
| Freezel |
| Eddie Murphy - Delirious & Raw :D |
|
|
| Opti |
heheh, als we toch over stand up praten:D
Dave Chappelle: For what it's worth, Killing them softly
Chris Rock: Bring the pain, Bigger and Blacker, Never scared
Pablo Fransisco: Bits & pieces
en Comedy Central Presents is altijd wel leuk:D |
|
|
| basvh |
hatseflats bertje vissssscherrr
hilarisch |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basvh
hatseflats bertje vissssscherrr
hilarisch |
+1:D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Freezel
Eddie Murphy - Delirious & Raw :D |
JAAAAAAH !!!! :D
Najib Amhali, Theo Maassen, Cabaret van Kopspijkers (VARA)... |
|
|
| Stephan B |
| Jochem Myer - Adéhadé |
|
|
| Donna |
| Najib is the bomb!:D |
|
|
| ZZandirt |
het hele (overigens wisselend samengestelde) team van "BOOM-Chicago"
beste stand up in nederland...
iemand hier dat ooit gezien?? een aanrader!!! (als het nog loopt in NL anyway..) |
|
|
|
|