return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Vad betyder dom här gröna ID knapparna?
View this Thread in Original format
BFS
Får det inte att funka iaf. Klickar jag på dom så händer ingenting
P4z!
den bifogade .m3u filen spelas upp automatiskt om du klickar på den, troligtvis i winamp.
zoric
Du kunde ha frågat om det i Klotterplanket-tråden iofs..
Aendy
Eller kanske hjälptråden...
BFS
det är inget som spelas upp, ser precis ut som man spelar en m3u fast man inte har tankat hela releasen.

Tyckte att min tråd passade bra här
Cloudburst
En m3u-fil spelas upp i winamp för mig. Om den inte gör det kanske den filen är inställd på nått annat program i din browser.
BFS
tror jag löst problemet. måste ladda ner dom för att få det att funka. Trodde inte det skulle behövas
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement