|
Vad betyder dom här gröna ID knapparna?
|
View this Thread in Original format
| BFS |
| Får det inte att funka iaf. Klickar jag på dom så händer ingenting |
|
|
| P4z! |
| den bifogade .m3u filen spelas upp automatiskt om du klickar på den, troligtvis i winamp. |
|
|
| BFS |
det är inget som spelas upp, ser precis ut som man spelar en m3u fast man inte har tankat hela releasen.
Tyckte att min tråd passade bra här |
|
|
| Cloudburst |
| En m3u-fil spelas upp i winamp för mig. Om den inte gör det kanske den filen är inställd på nått annat program i din browser. |
|
|
| BFS |
| tror jag löst problemet. måste ladda ner dom för att få det att funka. Trodde inte det skulle behövas |
|
|
|
|