|
Dance Department 23 februari: 4hrs Tiesto (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ach, zo blijf je ze altijd hebben. Als ze wat meer bekend worden bij het grote publiek oftewel populair worden keren ze ineens de rug toe. Ik zal me wel weer prima vermaken op DD, geen enkel probleem :D |
anders ik wel!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Donna |
| quote: | Waar baseer je dit soort riskante uitspraken op?
Zijn producties zijn veel dieper geworden de laatste tijd.... trek je het niet meer?? |
Psies,je kunt t ook zo zien,hij heeft de ballen om net ff iets anders te gaan doen dan de rest,en bevalt mij zeer goed,alleen de diehards blijven daardoor misschien hangen:P
En degenen die open staan voor veranderingen,en t kunnen waarderen.
Ik vind t iig zeer zeker geen achteruitgang,hij bewijst ermee dat ie zn succes niet gewoon maar voor lief neemt maar dat ie zeer zeker nog bereid is op zn bek te gaan om te kunnen groeien in zn vak. |
|
|
| moogwai |
Zeker vet dat Tiesto 4 uur bij 538 komt (of draait?)
Ik hoorde pas dat ie ook een keer bij radio 3 langs kwam.
| quote: | Originally posted by WTB
En TimeportE je krijgt waarschijnlijk de beste opneemkwaliteit als je je radio aansluit op je pc en dan bijvoorbeeld Cool Edit 2000 gebruikt voor de opname.
WTB. |
Of gewoon op een videoband opnemen.... 8 uur lang op zo'n 240 band (genoeg voor de partynight).. kwaliteit is best goed... in ieder geval veel beter als gewone tapes... En je kunt voorprogrammeren.
Daarna ff videorecorder aansluiten op je PC.. en opnemen in cooledit :D |
|
|
| Biohazard |
hey jongens ik wil en kan de set wel opnemen, ik heb zon creative geluidskaart waarmee je radio kan luisteren (niet via net maar gewoon met antene) hiermee kan ik hem wel opnemen, maar ik heb een paar problemen
Ik heb niet genoeg disk spacec(hoeveel heb ik nodig??)
Ik kna niet goed in tunen op 538 (soms wel soms niet)
ik heb adsl basic dus uploaden gaat niet echt
ik weet geen plek om upteloaden
ik mot alleen die software ff fixen die bij me kaart komt want die doet het niet |
|
|
| Ding Chavez |
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat een release group het wel opneemt, die doen het vaak via sateliet dus heb je goeie kwaliteit. Nu alleen maar hopen dat ie zich een beetje verspreid over het net...
| quote: | Originally posted by moogwai
Of gewoon op een videoband opnemen.... 8 uur lang op zo'n 240 band (genoeg voor de partynight).. kwaliteit is best goed... in ieder geval veel beter als gewone tapes... En je kunt voorprogrammeren.
Daarna ff videorecorder aansluiten op je PC.. en opnemen in cooledit :D |
Van de radio op een videoband opnemen?:conf:? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Biohazard
hey jongens ik wil en kan de set wel opnemen, ik heb zon creative geluidskaart waarmee je radio kan luisteren (niet via net maar gewoon met antene) hiermee kan ik hem wel opnemen, maar ik heb een paar problemen
Ik heb niet genoeg disk spacec(hoeveel heb ik nodig??)
Ik kna niet goed in tunen op 538 (soms wel soms niet)
ik heb adsl basic dus uploaden gaat niet echt
ik weet geen plek om upteloaden
ik mot alleen die software ff fixen die bij me kaart komt want die doet het niet |
je kan eff aan trance canada vragen of hij je ruimte wil geven om up te loaden, die gast heeft extreem veel ftp ruimte!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Van de radio op een videoband opnemen?:conf:? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...
GreetZ, DC |
Ja simpel... gewoon ff de line-out van de stereo aansluiten op de line-in van de video.. en dan ff goede channel kiezen (bij mij is dat A2).. en dan Record :)
Maar ja.. mijn probleem is dat de stereo onder GEEN lin-out heeft. en boven kan ik GEEN 538 ontvangen.. dus dan moet ik gaan sjouwen met m'n apparatuur.. dus dit doe ik maar zelden.. (Trance Energy ga ik wel ff opnemen) |
|
|
| Biohazard |
kut, ik kom er n et achter dat me rot firewall me niet laat uploaden en hij kan niet uit (zover ik weet) omdat ie in me router zit. Ik kan de set wel opnemen en via AG verspreiden maar dat lijkt me geen goed idee
nouja ik zie wel, anders moet TimeportE met maar doen |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hoe sluit ik mijn radio dan aan op mijn comp.. het enige wat een beetje vervoerbaar is, is een draagbare radio, kan die ook aangesloten worden op je comp?? |
Wat je radio nodig heeft is een line-out, ik weet niet of deze op een draagbare radio aanwezig is. Je sluit deze line-out mbv een audiokabeltje aan op de line-in van je geluidskaart (achterop je computer). Dan kun je dus Cool Edit 2000 gebruiken voor de opname.
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ik heb niet genoeg disk spacec(hoeveel heb ik nodig??)
|
Opnemen kan normaal gesproken alleen in ".wav" formaat (dit kun je later encoden naar ".mp3"). Deze .wav bestanden zijn erg groot: zo'n 10 MB per minuut. Reken voor die 4 uur Tiesto dus in elk geval 2400 MB (daar komt ook nog zo'n 300MB bij voor de .mp3 bestanden!!).
WTB. |
|
|
| Donna |
| Wij hopen dat tegen die tijd onze server zow smoooooth loopt,wat ik wel denk btw,en dan zenden we m uit op ons eigen station,nettt zo makkelijk:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Waar baseer je dit soort riskante uitspraken op?
Zijn producties zijn veel dieper geworden de laatste tijd.... trek je het niet meer?? :p |
neej dat niet, ik ben juist een grote fan van progressive, maar na urban train vond ik z'n nivo wel heel erg onderuitgezakt |
|
|
| TimeportE |
| weet iemand hoe laat tiesto is want ik heb der niet meer info over kunnen vinden en anders ga ik em niet opnemen (niet genoeg hd voor de heel dance department op te nemen).. |
|
|
|
|