return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Voor valentijn
View this Thread in Original format
Henkie_henk
TimeportE
uuh wat voor nuttige reply kan ik hier op gevem, uuh geen! wanneer is valentijn eigenlijk, das toch ergens in april.. ach ja ik vind valentijnsdag toch een kut amerikaanse traditie!!!
btw.. henkie die site met al je sigs is wel erg vet!! :D:D
Flippe
quote:
Originally posted by TimeportE
wanneer is valentijn eigenlijk, das toch ergens in april..


is da niet ergens in februarie? 14e ofzo?

btw erg vet gemaakt henk, ziet er goed uit!
serialkillah
hehe die is kicke:)
DJ_Siesta
vorig jaar bennik bijna in-elkaar gerost door me ex, want ik was het vergeten, LOL, en toen ik het toen uitmaakte zeize nix meeeer


WHAHAAAAA
Blik
hehe, hijs fijn Henkie, maar beetje lomp om dat naar je vriendin te sturen vind je ook niet??

Valentijnsdag is trouwens 14 februari ja, word duur weekje, eerst carnaval vanaf 8 februari dan 14 februari valentijnsdag en dan 16 februari Trance Energy :eyes: :eyes:
Donna
Ach..duur...
Valentijnsdag kun je zo duur maken als je wilt,ik doe er in principe nooit aan,soms wel,heeft helemaal met mn bui van die dag te maken,als ik me fliefd voel doe ik wel wat en anders niet,lekker belangrijk.
Elke dag kan valentijnsdag zijn,tis maar net hoe je t ziet.
En als ik dan al wat mocht ontvangen,vind ik een kaartje of een kussie veel meer impact maken dan domme dure kado's...of hoewel...een vette soundinstalatie imme car...:D
Neeh maar valentijnsdag,mja net als pa en ma dag,een uit de klei getrokken winkeliersdag,blech
En mensen die pissed off worden omdat iemand er niet aan doet of whatever,die zijn t nie eens waard om wat aan te geven,de zeikerds
mzzl:)
New Wave
Valentijn zuigt echt gigantisch.......zo'n idiote opgeblazen commerciele zooi......naast Kerst nog effe begin van het jaar de omzet omhoog tyfen.............aan die onzin doe ik niet aan mee...........
Little Theseus
/me gaat die pic naar Ine sturen!!!!
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
/me gaat die pic naar Ine sturen!!!!



Ineeeeeee, neuksletttttttttt bij de biossssssss:D:D:D

Flipper01
quote:
Originally posted by TimeportE
henkie die site met al je sigs is wel erg vet!! :D:D

Zo, die heb ik dus ook ff gechecked! Hele mooie sigs, ik zou willen dat ik ook van die Photoshop skills had..
tijs08
quote:
Originally posted by Flipper01

Zo, die heb ik dus ook ff gechecked! Hele mooie sigs, ik zou willen dat ik ook van die Photoshop skills had..


anders ik wel!

Hele vette sigs henkie! en bedankt voor die valentijnskaart, kan altijd nog van pas komen!

greetzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement