|
Cosmic Tracer - Le royaume des cieux (Carter's camera obscura mix)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Ahoihoi :)
Ik heb onze TOR geremixed! :cool:
Hier is ie: Link (Opslaan als)
Laat gerust wat commentaar achter :gsmile: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ijzersterke remix Jack!!
Vette kick, lekkere groove, zalig gebuirk van breakbeats, en dan die piano er nog door...heerlijk!! :crazy:
Deze ga ik zeker draaien in m'n sets :) |
|
|
| TOR |
| volledig eens met Jasper! super :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Nog zo'n fantastische productie :eyes: Der zit vooral een lekkere twist in deze track :crazy: |
|
|
| DJ Zetski |
Knap hoor, hoe TOR zijn samples daarin verwerkt zijn.
Is die versie van TOR eigenlijk al eens uitgebracht geweest? Anders wordt het eens tijd om daar werk van te maken denk ik. |
|
|
| djcresto |
| kvind die een sterk nummer, samen met die van tor zeker releasewaardig |
|
|
| Push2005 |
| Kvind het eerlijk gezegd ook vrij goed ... erg moeilijk om te zeggen welke versie ik beter vind; die break in TOR's track vind ik mooier, maar Pumaz gebruikt vette elementjes :) |
|
|
|
|