return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מקושרים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
אני רואה שמושון ענה כבר:)
אז כן אני תקועה עמוק בתוך הגהנום של הטכניון בבבעעעע
וזה מתוך בחירה חחח:)


קבועה או לא קבועה...
אבל תמיד חוזרת הביתה:):D
ועדיין שרוטה על המוזיקה:crazy: :crazy:

אלונה שאשקוב...
YoraY
אלונה אני אוסיף אותך כשאני אתן קפיצת התעדכנות לאתר אם לא אכפת לך
Tarantula
quote:
Originally posted by YoraY
אלונה אני אוסיף אותך כשאני אתן קפיצת התעדכנות לאתר אם לא אכפת לך


בכיף בכיף:)
m0sh
האתר לא עובד במילא
YoraY
בטח מרוב דוחק!
Segev
שמעתי על האתר הזה אבל אני לא רשום בו..
זה של שחר בן דויד מי שמכיר..
הוא החראי על הרבה ליינים של מסיבות באזור השרון..
Meltdown
אני גם כן לא מזמן פתחתי שם כרטיס, ולפי מה שאני הבנתי, מתבצע שידרוג באתר בימים האחרונים, ועכשיו הוא רץ במהירות גבוהה, רק עניין הדואר עדיין לא סודר שם, וזה אמור להיות מסודר בימים הקרובים
m0sh
שמתי לב ששינו את השפה מ
php
ל
asp
Tarantula
quote:
Originally posted by m0sh
שמתי לב ששינו את השפה מ
php
ל
asp



חחחח איזה ג'בריש זה נשמע לי:):conf: :haha:
DjChook
סוף סוף

אין, נגמר העידן של
PHP

שונא את השפה הזאת :)

בכל מקרה, גם הורידו בטירוף את איכות התמונות בהצגה בעמוד הראשי
לא פלא שזה עולה מהר עכשיו ;) אני נראה פתאום כמו תמונת פסיפס

m0sh
חן נראה לי שאין לי אותך

זה מהיר גם אין דואר...מעניין אם יעשו הגבלת דואר
כי לי היה איזה 90 עמודים חחח
DjChook
האתר נדפק
שלחתי לך כבר הודעת בקשה לפגישה ;)

יעני שתוסיף אותי

בכלל נראה לי שמלא נמחקו לי

כולל יוראי !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement