|
מקושרים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
אני רואה שמושון ענה כבר:)
אז כן אני תקועה עמוק בתוך הגהנום של הטכניון בבבעעעע
וזה מתוך בחירה חחח:)
קבועה או לא קבועה...
אבל תמיד חוזרת הביתה:):D
ועדיין שרוטה על המוזיקה:crazy: :crazy:
אלונה שאשקוב... |
|
|
| YoraY |
| אלונה אני אוסיף אותך כשאני אתן קפיצת התעדכנות לאתר אם לא אכפת לך |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by YoraY
אלונה אני אוסיף אותך כשאני אתן קפיצת התעדכנות לאתר אם לא אכפת לך |
בכיף בכיף:) |
|
|
| Segev |
שמעתי על האתר הזה אבל אני לא רשום בו..
זה של שחר בן דויד מי שמכיר..
הוא החראי על הרבה ליינים של מסיבות באזור השרון.. |
|
|
| Meltdown |
| אני גם כן לא מזמן פתחתי שם כרטיס, ולפי מה שאני הבנתי, מתבצע שידרוג באתר בימים האחרונים, ועכשיו הוא רץ במהירות גבוהה, רק עניין הדואר עדיין לא סודר שם, וזה אמור להיות מסודר בימים הקרובים |
|
|
| m0sh |
שמתי לב ששינו את השפה מ
php
ל
asp |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by m0sh
שמתי לב ששינו את השפה מ
php
ל
asp |
חחחח איזה ג'בריש זה נשמע לי:):conf: :haha: |
|
|
| DjChook |
סוף סוף
אין, נגמר העידן של
PHP
שונא את השפה הזאת :)
בכל מקרה, גם הורידו בטירוף את איכות התמונות בהצגה בעמוד הראשי
לא פלא שזה עולה מהר עכשיו ;) אני נראה פתאום כמו תמונת פסיפס |
|
|
| m0sh |
חן נראה לי שאין לי אותך
זה מהיר גם אין דואר...מעניין אם יעשו הגבלת דואר
כי לי היה איזה 90 עמודים חחח |
|
|
| DjChook |
האתר נדפק
שלחתי לך כבר הודעת בקשה לפגישה ;)
יעני שתוסיף אותי
בכלל נראה לי שמלא נמחקו לי
כולל יוראי ! |
|
|
|
|