|
winamp problems (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
אף אחד ממכם לא השתמש אף פעם ב
Windows Media Player
או
Real Jukebox?
אם זאת הבעיה שלכם
אז זה פתרון מושלם
אתה יוצר לעצמך
Playlist
לא חייב רק של טראנס
לכל סגנון אתה יוצר פלייליסט
אפשר גם לאלבומים מה שהייתי עושה פעם
וגם אתה יכול לסדר את השירים שם לפי האומן או השם
אני חושב שלפי האומן יותר קל
כי אז יש רשימות של כל השירים שלו ביחד
אז תנסון להשתמש בזה קצת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
לי זה עוד לא קרא
הדפוק הזה כל הזמן נכבה באמצע winamp אבל מה שכן קורה לי זה שה
כאילו שאני מוסיף שיר או במצע חיפוש הוא פתאום נכבה
זה קורה גם לכם או שזה פאק אצלי?:conf: |
נראה לי זה פאק אצלך...
נסה להוריד ווינאמפ חדש
מה שכן... הווינאמפ לפעמים נתקע לי שאני מנסה לשמור את הרשימה
אבל זה עובר אחרי איזה חצי דקה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
אף אחד ממכם לא השתמש אף פעם ב
Windows Media Player
או
Real Jukebox?
אם זאת הבעיה שלכם
אז זה פתרון מושלם
אתה יוצר לעצמך
Playlist
לא חייב רק של טראנס
לכל סגנון אתה יוצר פלייליסט
אפשר גם לאלבומים מה שהייתי עושה פעם
וגם אתה יכול לסדר את השירים שם לפי האומן או השם
אני חושב שלפי האומן יותר קל
כי אז יש רשימות של כל השירים שלו ביחד
אז תנסון להשתמש בזה קצת |
הבעייה שכשיש לך יותר מ 2000 טראקים הכל מתבלגן... |
|
|
| Gil Shwarts |
לי בכלל אין מקום מיותר בהארד דיסק..
מתוך 40 ג'יגה מסכנים שיש לי, 30 מהם הולכים לשרת FTP שלי שמשום מה הצטמק ל10 ג'יגה...
וכל השאר אני צורב אבל לדיסקים של מוזיקה ולא דאטה כלומר... יש לי המון המון המון המון המון דיסקים של מוזיקה צרובה... ועוד אנשים מתלוננים שאנחנו לא תומכים באומנים..
חחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוקיי - אתם מכירים מצב שאתם עובדים על
PLAYLIST
הרבה מאוד זמן
ובטעות היא נמחקת או משהוא כזה
:whip:
אני יודע שאפשר לעשות סייבים אבל לא תמיד זוכרים וזה הכי מעצבן בארץ שנמחקת רשימה ...
בכל אופן אני בטוח שיש איזה תוכנה שיכולה לעזור לשמור את זה אוטומטי או לפחות להחזיר את הרשימה האחת לפני האחרונה שהייתה
מישהוא יכול לייעץ ? |
אחי שמע נראה לי שאם תוריד את
winamp3 beta 2.5
זה יסתדר לך כי יש שמה איזה דבר כזה שמארגן רשימות וזה די נוח...
אז פשוט כנס לאתר של ווינאמפ ותוריד את ה
beta 2
שזה בעצם
beta 2.5....
מקווה שעזרתי, ברני אומר : להתראות חברים! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי שמע נראה לי שאם תוריד את
winamp3 beta 2.5
זה יסתדר לך כי יש שמה איזה דבר כזה שמארגן רשימות וזה די נוח...
אז פשוט כנס לאתר של ווינאמפ ותוריד את ה
beta 2
שזה בעצם
beta 2.5....
מקווה שעזרתי, ברני אומר : להתראות חברים! |
תודה על העזרה אחי...
אבל אפשר בבקשה הסבר על הברני??? :conf: |
|
|
| Flotser |
הברני זה בקשר ל
winamp 3
אני לא מבין את הבעיה...
:eek: |
|
|
| DjChook |
אללללל
אל תוריד את וינאמפ 3 זה לא שווה את זה
הוא ממש לא עובד טוב
אני לא עבדתי איתו אבל כל החברים שהורידו מספרים על בעיות מטורפות
ובאתר עצמו הם ממליצים לא להוריד אותו ובשום אופן לא לעבור על הוינאמפ הקודם, מה שחייב להראות שהוא מגעיל
מישהו יודע איך מוחקים, פשוט שלא יהיה קיים, שלא יעלה יותר
ה
WINAMP BROWSWER
הזה, יעני שזה כמו אינטרנט אקפלורר כזה, זה פתאום עולה לי עם כל מני שירים
אני מפעיל שיר וזה עולה
למישהו יש מושג למה ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אללללל
אל תוריד את וינאמפ 3 זה לא שווה את זה
הוא ממש לא עובד טוב
אני לא עבדתי איתו אבל כל החברים שהורידו מספרים על בעיות מטורפות
ובאתר עצמו הם ממליצים לא להוריד אותו ובשום אופן לא לעבור על הוינאמפ הקודם, מה שחייב להראות שהוא מגעיל
מישהו יודע איך מוחקים, פשוט שלא יהיה קיים, שלא יעלה יותר
ה
WINAMP BROWSWER
הזה, יעני שזה כמו אינטרנט אקפלורר כזה, זה פתאום עולה לי עם כל מני שירים
אני מפעיל שיר וזה עולה
למישהו יש מושג למה ? |
עם כותבים ב
Comment
^/www.bla.com/s.html
משהנו כזה
יופיע אז יפתח חלון מחורבן כזה... |
|
|
| Hell_Copter |
אם יש לך באינפו כתוב איזה אתר...
אז תמחק אותו וזה יסתדר |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אללללל
אל תוריד את וינאמפ 3 זה לא שווה את זה
הוא ממש לא עובד טוב
אני לא עבדתי איתו אבל כל החברים שהורידו מספרים על בעיות מטורפות
ובאתר עצמו הם ממליצים לא להוריד אותו ובשום אופן לא לעבור על הוינאמפ הקודם, מה שחייב להראות שהוא מגעיל
? |
שמע צודק ה
winamp 3
עוד לא ממש מוכן אבל הגרסה שיש עכשיו באתר היא ממש טובה ולא עושה הרבה בעיות...
מה שכן יש שמה את הקטע של הארגון
playlist ים
אז חשבתי זה יכול לעזור ל
hell_copter...
הבארני... זה סתם, מצטער מאד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
שמע צודק ה
winamp 3
עוד לא ממש מוכן אבל הגרסה שיש עכשיו באתר היא ממש טובה ולא עושה הרבה בעיות...
מה שכן יש שמה את הקטע של הארגון
playlist ים
אז חשבתי זה יכול לעזור ל
hell_copter...
הבארני... זה סתם, מצטער מאד |
אין בעיה אחי...
סתם חשבתי... מה הקשר!?
דרך אגב ... ברוך הבא לפורום
אני רועי |
|
|
|
|