return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
.::City Parade::. 24/06/2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bl@ckOut
't zou wel zalig zijn moest 't ne keer in Antwerpen georganiseerd worden, lekker dichtbij :)
Vorig jaar duurde 't uren eer we in Luik waren :rolleyes:
The_G0dfather
Armin again, das nu nog nie bekend zeker...

't zou wel cool zijn, aangezien hij toch wa meer in Bel wil draaien

Als er een versuz stage is of truck mogen ze hem wel weer laten spelen :crazy:
Aurélie
Heb het nog maar 1 keer kunnen meemaken door examens. Slechtste en marginaalste feest ooit :whip: !

*Verlangt terug naar Berlijn :)*
Sh!fty
kunde eig zoma in 1 van die trucks kruipe?
Is da reservé of moete gewoon veel chance hemme?
The_G0dfather
'k weet iig dat je er niet zomaar op kan, hoe dan wel weet ik nie
Den Backer
Nee, ge kunt der niet zomaar op... Ge moet gwn tickets op voorhand kopen bij de dancing, van wie er een kamion in de parade meerijd. Maar die zijn altijd vrij kostelijk!! :mad: :whip: :)
Bl@ckOut
We laten gewoon ne BETA-truck meerijden :D
FredNova
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
We laten gewoon ne BETA-truck meerijden :D


het inschrijvingsgeld voor nen truck is al zo een 5000 euro
en dan nog vanalles versieren/huren...
Push2005
Twordt tijd dat er es een of andere supperrijke snob lid wordt van de BETA's... die zou alles kunnen financieren :D

Zo'n truck van ons zou wel grappig zijn :toothless
Den Backer
Keep on dreaming! :nervous:

Zou wel liep zen... :happy2:

speentje
ik stel een nationale pannenkoekenverkoop voor, ter financiering van onze BETA truck :p haha
Devilex
Ik denk dat ik dit jaar pas, vorig jaar veel te veel agressief en marginaal volk ginder in Luik. Uren op de trein gezeten en rond 24u u snachts was ik al zo kapot als wat.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement