return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
ACID - Lyssna på en låt jag har gjort!
View this Thread in Original format
Connector
Ni som gillar acid kan ju kika hit ;)

http://www.mydicksbigger.com/dump/Lehto_-_Oldschool.mp3
Högerklicka, spara som.

Tungt beat, fet acid. Är riktigt nöjd med denna låten så jag hoppas ni gillar den!

Gjord i fl-studio med abl bassline, v-station, PlastiCZ, vanguard som främsta vapen :)

Och om ni vill lämna feedback så är det uppskattat :)
SteveTranz4ever
Hej Jonas !

Skönt att ha dig tillbaka på SWETA :gsmile:

Tankar genast hem och lyssnar...


Hoppas allt är bra med dig ! // Steve
SteveTranz4ever
Oj oj oj oj oj !!!! Det här gillar jag !!!!

Fan va nice tune !


http://www.Skicka-demo-till-ett-bolag.nu
November
Oj va kul :)

Plockar hem det omedelbart!!

*niger och tackar*
Connector
steve: kul att du gillade den :) Jag är så kass på skivbolag så jag vet inte vart jag skulle skicka denna :)
November
Glömde att ge dig credit:)

Skiiiitbra helt enkelt :)
Fortsätt så :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement