return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פאקינג שיט!!! תעזרו לי למצוא את השיר הזה!!!
View this Thread in Original format
DjNumShum
שיטטט
ני שומע אותו בכל מסיבה ואין לי מושג איך קוראים לו
הווקאלס היחיד שיש בו זה איזה בחורה שמידי פעם אומרת - INCOMING

מנגינה הורסתתתתתתתתתת

מישהו?????
שומעים אותו בכל מסיבה בארץ כמעט!!! דיי ישן

מישהו אולי יודע???
MoSH_MaN
Dj Vortex & Arpa's Dream - Incoming

השיר היחיד שאני מכיר עם

ווקאל ל
של

INCOMING
DjNumShum
פשששש
פגעת על הניסיון הראשון!
תודה אחי :)
Hell_Copter
תנסה להוריד גם רמיקס אחר לזה
dj_vortex_and_arpas_dream_-_incoming__arome_remix
DjChook
אחי, זה ממש קל

זה שיר יחסית ישן אבל מוכר

רק קראתי אינקומינג

ובאתי לרשום, ראיתי שמוש הקדים אותי

כרגיל
eXeTik
כן... זה גם אני ידעתי
זה כבר הפך להיות טראק שכונה
DjNumShum
יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes:


תן הגדרה מה זה אומר כאלה...
שירים שקל לזהות אותם!?
eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes:


RBA- no alternative
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes:


אתה מתכוון כמו הוריזון ופעימות?

Ariels
תנסה את
into the light
עם האזעקה


ואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההה



או
zentih vs. awex (NoName) - I'm Your DJ
האמת כל הגרסאות אני הכי אוהב את ה
extended
עם ה
DJ... DJ... Dj... Dj... !!!
אחרי ה1:08


נוסטלגי
Js16 - Stomp to my beat
Scorchio
אמממ
אתה מוכן להגיד בקשה מי מבצע את
Into The Light?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement