|
פאקינג שיט!!! תעזרו לי למצוא את השיר הזה!!!
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
שיטטט
ני שומע אותו בכל מסיבה ואין לי מושג איך קוראים לו
הווקאלס היחיד שיש בו זה איזה בחורה שמידי פעם אומרת - INCOMING
מנגינה הורסתתתתתתתתתת
מישהו?????
שומעים אותו בכל מסיבה בארץ כמעט!!! דיי ישן
מישהו אולי יודע??? |
|
|
| MoSH_MaN |
Dj Vortex & Arpa's Dream - Incoming
השיר היחיד שאני מכיר עם
ווקאל ל
של
INCOMING |
|
|
| DjNumShum |
פשששש
פגעת על הניסיון הראשון!
תודה אחי :) |
|
|
| Hell_Copter |
תנסה להוריד גם רמיקס אחר לזה
dj_vortex_and_arpas_dream_-_incoming__arome_remix |
|
|
| DjChook |
אחי, זה ממש קל
זה שיר יחסית ישן אבל מוכר
רק קראתי אינקומינג
ובאתי לרשום, ראיתי שמוש הקדים אותי
כרגיל |
|
|
| eXeTik |
כן... זה גם אני ידעתי
זה כבר הפך להיות טראק שכונה |
|
|
| DjNumShum |
| יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes: |
תן הגדרה מה זה אומר כאלה...
שירים שקל לזהות אותם!? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes: |
RBA- no alternative |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יש לכם בראש עוד שירים שכונה כאלה? :rolleyes: |
אתה מתכוון כמו הוריזון ופעימות? |
|
|
| Ariels |
תנסה את
into the light
עם האזעקה
ואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההה
או
zentih vs. awex (NoName) - I'm Your DJ
האמת כל הגרסאות אני הכי אוהב את ה
extended
עם ה
DJ... DJ... Dj... Dj... !!!
אחרי ה1:08
נוסטלגי
Js16 - Stomp to my beat |
|
|
| Scorchio |
אמממ
אתה מוכן להגיד בקשה מי מבצע את
Into The Light? |
|
|
|
|