return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Waar is iedereen?
View this Thread in Original format
Optimus
k heb t weles vaker gezegd, maar waar zijn in godsnaam al die mensen die eerst op t forum waren gebleven...?

Ff een paar namen: Metzz, Cold, Doombringer, Robvef (naja, dies der soms dan), ADK, Vinyl Boy, raoel (is dr ook nooit).


En dan vergeet ik dr nog wel wat...
TranceFool
ikke ben er wel :p
-=WVG=-
Ach jaaa...

Aan elk leven komt een eind...

:rolleyes:
jochumj
ik ben er nu ook wel ff als je het niet erg vind
Remy D
Zolang ik er ben is het toch al 1 groot feest. :D:D


En Opti achterlijke!!!!! Als ze nooit meer komen lezen ze nu jij threat ook niet. Dus oftewel: schiet lekker op he die 50000 posts zo. whahahaha :p
jochumj
quote:
Originally posted by Remy D
Zolang ik er ben is het toch al 1 groot feest. :D:D


En Opti achterlijke!!!!! Als ze nooit meer komen lezen ze nu jij threat ook niet. Dus oftewel: schiet lekker op he die 50000 posts zo. whahahaha :p


wat bedoel je met een 'sig'
Optimus
quote:
Originally posted by jochumj


wat bedoel je met een 'sig'


war staat dat?
Remy D
quote:
Originally posted by jochumj


wat bedoel je met een 'sig'

Een plaatje die op de plaats van mijn tekst komt.
vb: de sig van Optimus is Optimus. :)
jochumj
quote:
Originally posted by Remy D

Een plaatje die op de plaats van mijn tekst komt.
vb: de sig van Optimus is Optimus. :)



aha ik ben benieuwd hoe die eruit komt te zien.

btw heb je de 'lord of the rings' al gezien ( en dan bedoel ik niet de tekenfilm)

ik ben hem nu aan het downen

hoe lang duurt ie eigenlijk het zijn wel 4 cd's
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
k heb t weles vaker gezegd, maar waar zijn in godsnaam al die mensen die eerst op t forum waren gebleven...?

Ff een paar namen: Metzz, Cold, Doombringer, Robvef (naja, dies der soms dan), ADK, Vinyl Boy, raoel (is dr ook nooit).


raoel komt niet meer omdat het forum te langzaam is :)

en ADK komt alleen maar leechen in de file sharing (who can blame him :p) maar hijs niet dood ofzo, wat wvg hierboven ergens half beweert :)

Remy D
quote:
Originally posted by jochumj



aha ik ben benieuwd hoe die eruit komt te zien.

btw heb je de 'lord of the rings' al gezien ( en dan bedoel ik niet de tekenfilm)

ik ben hem nu aan het downen

hoe lang duurt ie eigenlijk het zijn wel 4 cd's

Ik heb hem 2 x in de bios gezien en ik ga binnenkort aan het boek beginnen. Heb nu een beetje LOTR kronkel. :D:D En hij duurt iets van 3 uur. :)
jochumj
ooh dus de film is dus echt wel goed ja

dan denk ik dat ik hem ook maar is een keertje ga kijken in
de bios maar daar w8 ik nog wel ff mee want het is nu nog
veels te druk in de bios
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement