return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Vraagje over x-press 2 @ innercity
View this Thread in Original format
hamburgerboefje
Weet iemand hoe het nummer heet die zo gaat..And this is my house..and this is my house..and this is my house Best een lekker nummer vind ik maar van wie is het nou? Ik heb al veel nummers gedownload met die titel maar steeds de verkeerde dus kan iemand mij helpen...?
M5
zing hem anders ff in...op je PC...dan kennnen we hem vast wel..:D
Remy D
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Weet iemand hoe het nummer heet die zo gaat..And this is my house..and this is my house..and this is my house Best een lekker nummer vind ik maar van wie is het nou? Ik heb al veel nummers gedownload met die titel maar steeds de verkeerde dus kan iemand mij helpen...?

Is dat niet die nieuwe van George Baker.
hamburgerboefje
quote:
Originally posted by Remy D

Is dat niet die nieuwe van George Baker.
Ik zou het niet weten ik luister niet naar zijn muziek. Jij wel dan?
Remy D
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Ik zou het niet weten ik luister niet naar zijn muziek. Jij wel dan?

George Baker - In your eyes (DJ Scot Project remix) wel ja. SUPERVETNUMMER!!!!! :D:D
The Groove
Dat is waarschijnlijk een sample van het nummer JACK: In my house

Heeeeel oud. Maar is wel vet als het gebruikt wordt.
hamburgerboefje
aha ik had al zo'n voorgevoel dat het niet een compleet nummer zou zijn. Vanaf dit nummer begonnen ze tenminste een beetje beter te draaien, maar thnx voor de tip!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement