return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בנות הם כמו חברות תקליטים !
View this Thread in Original format
coby
כמה שהחברה תהיה יותר גדולה היא תקבל יותר הצעות ותצמצם את הבחירות שלה לדברים יותר מסחריים שהולכים עם הזרם

והחברות היותר קטנות מקבלות פחות הצעות אבל הם גם יסתפקו בחומר פחות טוב..

עכשיו יש כמה דרכים להחתים קטעים, אפשר לשלוח 100 דמואים לחברות שונות ולראות מה יתפוס.. או שאפשר לנסות למצוא את החברה המתאימה בשבילך אבל זה יותר קשה בדרך כלל

לפעמים גם שולחים דמו אבל לחברה יש כבר חוזה מוקדם עם מישהו ואין לך מקום אצליהם.. קורה... למרות שהמוזיקה שלך טובה


יש כל מיני סוגים של חברות, וכל אחת אוהבת סגנונות שונים.. תמיד יש את החברות היוצאות דופן גם


זה פשוט גאוני .. אפשר להרחיב אתזה עוד..
gErver
אהבתי :D ..
בנות זה כמו גיטרה.. צריך לדעת לנגן עליהן
בקיצור אפשר לדמות כל דבר ולמצוא נקודות דמיון משותפות
מצטער אם הרסתי לך משהו..
אני אחד שחולם הרבה בהקיץ ואוהב למצוא נקודות דמיון משותפות
של כל מיני דברים, זה מעולה לתפיסה
בסופו של דבר אפשר לתמצת את כל העניין בהיצע וביקוש
משא ומתן
ו.. עוד כמה תורות שמתיישבות על הבסיס
הזה של חילופי אנרגיה
:)
Koby
quote:
Originally posted by coby

אפשר לשלוח 100 דמואים לחברות שונות ולראות מה יתפוס..

משום מה זה מזכיר לי ערסים =]
DJ Alex E.
תשמעו אפשר לבקש גם מהיוצר
Kobbe(שיצר דברים עם נייטרו ואוסטין לידס(
לתת פה תגובה ויהיה מעניין :)
Liran-A
quote:
Originally posted by Koby
משום מה זה מזכיר לי ערסים =]


חחחח בהחלט
Koby
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
תשמעו אפשר לבקש גם מהיוצר
Kobbe(שיצר דברים עם נייטרו ואוסטין לידס(
לתת פה תגובה ויהיה מעניין :)

זה הקובי הכי מוכשר אחריי קובי בריאנט..אני במקום השלישי..:haha:
YoraY
בנות זה כמו ויניל - קל לערבב אותן...





חחחחח :)

סתם אני מת על בנות זו סתם בדיחה אכזרית מצידי..
gErver
מה סתם..:D
יש כאלה שקל לערבב
ויש את האיכותיות ;)
Tarantula
אין פה בנות אז נראה לכם שאתם יכולים ללכלך כמה שבא לכם?:happy2: :tongue2
Koby
quote:
Originally posted by Tarantula
אין פה בנות אז נראה לכם שאתם יכולים ללכלך כמה שבא לכם?:happy2: :tongue2

יופי..גרמת לי עכשיו לחשוב על ישוים כבדים כמו..למה באמת יש כל כך מעט בנות בפורום או בכלל בסצנה?

Tarantula
quote:
Originally posted by Koby
יופי..גרמת לי עכשיו לחשוב על ישוים כבדים כמו..למה באמת יש כל כך מעט בנות בפורום או בכלל בסצנה?



גרמתי לך לחשוב זה כבר טוב
חחחחח:D
Koby
quote:
Originally posted by Tarantula
גרמתי לך לחשוב זה כבר טוב
חחחחח:D

אם אני לא טועה..את היותר בלונדינית מאיתנו..:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement