return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Sensation White 01/07/2006, Amsterdam ArenA
View this Thread in Original format
Den Backer
Sensation White Netherland 01/07/2006 @ Amsterdam Arena


http://sensation.id-t.com/sensation...ite/presale-to/







Sensation White:

HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues
The_G0dfather
watn verassing :p
Xilver
Vette line-up

Ah nee, wacht...
Den Backer
quote:
Originally posted by Xilver
Vette line-up

Ah nee, wacht...


"Maak kans om samen met een vriend of vriendin deze Special Treatment te winnen. Je hoeft je alleen maar in te schrijven. Donderdag 23 februari om 22.00 uur sluit de inschrijving en op vrijdag 24 februari berichten we je of jij een van de gelukkigen bent en persoonlijk door Grolsch wordt uitgenodigd voor deze Special Treatment. "

Daarom heb ik het nu al gepost...
Xilver
Nee 't is geen commentaar op u zene, maar op tfeit da ze die lineup van Sensation altijd zo laat bekend maken, en da terwijl de kaarten dan bijna uitverkocht zijn.
Real
quote:
Originally posted by Xilver
Vette line-up

Ah nee, wacht...

Haha. :p
MikeVee
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=244407 :o

Binnekort weer een overkill aan nutteloze topics, zie ook dat ID&T topic :rolleyes:
Push2005
quote:
Originally posted by MikeVee
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=244407 :o

Binnekort weer een overkill aan nutteloze topics, zie ook dat ID&T topic :rolleyes:


De topic over DJ Wout was wellicht wél nuttig hé :tongue2 ??
Antony
kheb me derstrak ook da special treatment ding ingevuld...

moetek me daar de " special treats " van Dude, where's my car bij voorstellen? :p
Den Backer
Wie gaat der trouwens allemaal van de BETA's ??

Xilver
quote:
Originally posted by Den Backer
Wie gaat der trouwens allemaal van de BETA's ??


As I said, da valt nog te bezien. Eerst de lineup zien.
Synthesia
quote:
Originally posted by Den Backer
Wie gaat der trouwens allemaal van de BETA's ??


Ik alvast, ticket al binnen (Sensation White package) :) Tenzij de line-up zo zwaar tegenvalt dat ik ticket terug zal verkopen, maar k'heb er mijn vertrouwen in. FredNova kunt u best doen! :p ;)

Wat wel minder is, k'had zo een package gekocht omdat er ID&T Release abbonement bij zat maar nu stoppen ze der mee naar't schijnt (vraag me af wat ze nu gaan doen...)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement