return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Progretic 004
View this Thread in Original format
YoraY
למי שהתגעגע

(ולמי שלא שיקפוץ לנו)
:)

PROGRETIC 004 Selected By AP - Mixed By DJ YoraY


01. The Thrillseekers feat. Gina Dootson - By Your Side (Original Mix)
02. Ocean Lab Feat. Justine Suissa - Sirens of the sea (Kyau vs Albert Vocal Mix)
03. Interstate - Remember Me (Club Mix)
04. Way Out West - Killa (Orkidea Vs Dallas Superstars Remix)
05. E-Craig vs Ratty - Call it a sunrise (212 am mix)
06. Mystery Islands & Harmaala Presents K-DE - 4th floor (Original Mix)
07. Solarscape - Alive (Ronski Speed with Stoneface & Terminal Dub)
08. Marco V - False Light (Single Extended Mix)
09. Marcel Woods - Advanced (Woods Re-Visited Mix)
10. Arc in the Sky - Kissed (Narthex Mix)
11. Mark Sherry vs James Allan - Red Alert (Pds Dirty Tech Trance Mix)
12. Wippenberg - Earth


סט טיפה יותר אגרסיבי מהקודמים - מעודן בוואקלים בהתחלה וקטעי טק קרחניסטים לקינוח
הפעם המיקס בוצע מהמחשב החדש הכולל 2 כרטיסי קול מה ששיפר את המיקס.
עדיין יש לי מה לשפר והרבה חח אחרי כמה שמיעות הבנתי שעם כל הכבוד לדיוק התפרעתי קצת עם הסליידים אבל זה היה כיף והתלהבות של פעם ראשונה

פיקשושון קטן היה שם - לא נורא בקושי שמים לב ולא נחפור לסיבות


תהנו...
omergunr
פיי סבבה

עדין יש לי
PROGRETIC 001\2
:]]]
נירא אחלה טראקליסט!! בהורדה עכשיו
:)))))))))))))
מקווה שיהיה טוב כמו הקודמים
Liran-A
By your side בגרסה של מרטין רוט עדיף.....
בסך הכל ליסט חמוד :-)
-AP-
http://www.alex.org.il/sets/PROGRET...By_DJ_YoraY.cue
CUE FILE למעוניינים
ולא שמתי את הגירסא של מרטין לביי יור סייד כי רציתי פתיחה יותר רגועה, וחוץ מזה שהאורגינל הרבה יותר מתאים לפתיחת סט ;)
gErver
קפצתי ;)

הסט בהורדה..
gErver
סחתיין אח שלי
בחירת טראקים טובה ומיקסים לא רעים בכלל
פה ושם יש עומס תדרים בזמן המיקס..
אבל בקטנה.
YoraY
quote:
סחתיין אח שלי
בחירת טראקים טובה ומיקסים לא רעים בכלל
פה ושם יש עומס תדרים בזמן המיקס..
אבל בקטנה


הממ עומס תדרים במיקס.. זה נושא שהייתי שמח ללמוד עליו יותר.. בסופו של דבר צריך לקחת בחשבון שאנחנו ממקססים
mp3..
אני אישית אוהב לשמוע את הקיק מתחזק ומתעוות עם המיקס-סתם הרגל ביזארי


בכל מקרה אני חייב לספר על המיקס האחד לפני האחרון בין 10-11
אני ואלכס יושבים פה אני מתחיל תמיקס פתאום הרמקולים משמעים קול ש.. כזה דבר לא שמעתי... הקיקים השתלבו בצורה מפחידה ועשו קולות של איזה דב עצבני חח
נלחצנו וזה גם למה היה פיקשוש.. מה שכן מישומה לא שומעים את זה בהקלטה





omergunr
כיף לשמוע את זה! תודה
:)
Black Dragon
מוריד :)
הורדתי גם את הראשון בזמנו אהבתי

תמשיך כך!
gErver
קצת על עומס תדרים..
מתנגן לך קטע בסידי הראשון..
במיקס הכי פשוט
האקולייזר פחות או יותר יושב על האמצע
הקטע שאתה מכניס לא יכול להיכנס שהאקולייזר שלו יושב על האמצע

בד"כ, וזה לא חוק או משהו..זה משתנה ונקבע לפי האוזן שלך
כדאי להנמיך את התדרים הנמוכים יענתו הבאס הנכנס
והתדרים הגבוהיים יענתו ההי הנכנס
ואז לפתוח אותם במהלך המיקס..

לפי הניסיון שלי 2 טראקים שממוקססים ביחד
אי אפשר שבשתיהם התדרים של הבאסים יהיו על האמצע
הדרייבים של הטראקים מתערבבים וזה לא יוצא חלק..
בקשר לגבוהים, גם כאן יש בעייה ששניהם יהיו על האמצע
אבל לפעמים זה עובד לא רע..
YoraY
quote:
Originally posted by gErver
קצת על עומס תדרים..
מתנגן לך קטע בסידי הראשון..
במיקס הכי פשוט
האקולייזר פחות או יותר יושב על האמצע
הקטע שאתה מכניס לא יכול להיכנס שהאקולייזר שלו יושב על האמצע

בד"כ, וזה לא חוק או משהו..זה משתנה ונקבע לפי האוזן שלך
כדאי להנמיך את התדרים הנמוכים יענתו הבאס הנכנס
והתדרים הגבוהיים יענתו ההי הנכנס
ואז לפתוח אותם במהלך המיקס..

לפי הניסיון שלי 2 טראקים שממוקססים ביחד
אי אפשר שבשתיהם התדרים של הבאסים יהיו על האמצע
הדרייבים של הטראקים מתערבבים וזה לא יוצא חלק..
בקשר לגבוהים, גם כאן יש בעייה ששניהם יהיו על האמצע
אבל לפעמים זה עובד לא רע..


הממ התמקדת גם בטכניקה..

quote:
אי אפשר שבשתיהם התדרים של הבאסים יהיו על האמצע

עם זה אני לא מסכים..


זה הכל לדעתי עניין של חוש.. יש טראקים שזה יתאים ויש טראקים שלא..
מסכים איתך שיש פה איזה מיקס-2 שהדברים שתאומר, כל הקטע עם התדרים אקולייזר.. מוצדקים...

גם מאד קשה לי לבוא אלי בתלונות בסופו של דבר אני ממקסס עם פאקינג טרקטור..
מבטיח לך שאם זה היה נעשה במיקסר רגיל כל זה היה נפתר..







תודה אלי!:> המילה שלך חשובה לי לא פחות מאחרים

Black Dragon
בכיף אחי,
אגב נהנתי מהסט שלך המיקסים סבבה והבחירת קטעים טובה..
חשוב לבחור קטעים נכונים ולבנות אווירה כלשהי במהלך הסט ושלא ישמע כאילו סתם שמים קטעים

מחכה ל-5 :)
gErver
quote:
Originally posted by YoraY
הממ התמקדת גם בטכניקה..


כן.

quote:

עם זה אני לא מסכים..


זה הכל לדעתי עניין של חוש.. יש טראקים שזה יתאים ויש טראקים שלא..
מסכים איתך שיש פה איזה מיקס-2 שהדברים שתאומר, כל הקטע עם התדרים אקולייזר.. מוצדקים...

גם מאד קשה לי לבוא אלי בתלונות בסופו של דבר אני ממקסס עם פאקינג טרקטור..
מבטיח לך שאם זה היה נעשה במיקסר רגיל כל זה היה נפתר..


הקטע עם הבאסיים..
מסתדר לפעמים.. כל עוד רק הקיק נכנס
בדקת כניסה של הטראק..
אחרי דקה נכנס הדרייב, יעני הבאס של הטראק
ופה כמעט ולא מסתדר שניים מלאים ביחד
יש יוצאי דופן שבונים ביחד דברים מדליקים
חוש כמו שאמרת.

הסט טוב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement