|
שבת שלוםםםםם!!!
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| סתם אני רואה שיש עכשיו הרבה נוכחים אז רציתי להגיד לכם שבת שלום ותמשיכו לשמוע מוזיקה איכותית!!! |
|
|
| Tarantula |
חחחחחח:)
שבתתתתת שששלווווווווםםםםםםםםם!#$!!!!!!!$%!~#!
למרות שהיא כבר כמעט נגמרה...
איך אני רואה את הטרד הזה נסגר....:stongue: :stongue: |
|
|
| KrazyDJs |
את סתם פסימית בלונה..
שבת שלום חברה, שבוע טוב :)
ט"ו בשבט שמח (יום שני) והאפי ולנטיינס (יום שלישי) לכולכם...
:p |
|
|
| YoraY |
חח שיסגר .. בכיף.. העיקר שכולם קראו
מה קרה אסור קצת לצאת משגרה?! :> |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by YoraY
מה קרה אסור קצת לצאת משגרה?! :> |
מבחינתי... לעזאזל השיגרה!!@##$@Q!@:tongue2 :crazy: |
|
|
| YoraY |
כוס-אמק השיגרה!!!@!$@!$!!
אני אוהב פרוגרסיב פולקההההההההה@$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
מבחינתי שניכם על הזין שלי
יוראי - אזהרה ראשונה |
|
|
|
|