return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שבת שלוםםםםם!!!
View this Thread in Original format
YoraY
סתם אני רואה שיש עכשיו הרבה נוכחים אז רציתי להגיד לכם שבת שלום ותמשיכו לשמוע מוזיקה איכותית!!!
Tarantula
חחחחחח:)
שבתתתתת שששלווווווווםםםםםםםםם!#$!!!!!!!$%!~#!
למרות שהיא כבר כמעט נגמרה...

איך אני רואה את הטרד הזה נסגר....:stongue: :stongue:
KrazyDJs
את סתם פסימית בלונה..

שבת שלום חברה, שבוע טוב :)
ט"ו בשבט שמח (יום שני) והאפי ולנטיינס (יום שלישי) לכולכם...


:p
YoraY
חח שיסגר .. בכיף.. העיקר שכולם קראו








מה קרה אסור קצת לצאת משגרה?! :>
Tarantula
quote:
Originally posted by YoraY

מה קרה אסור קצת לצאת משגרה?! :>


מבחינתי... לעזאזל השיגרה!!@##$@Q!@:tongue2 :crazy:
YoraY
כוס-אמק השיגרה!!!@!$@!$!!








אני אוהב פרוגרסיב פולקההההההההה@$!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DjChook
מבחינתי שניכם על הזין שלי

יוראי - אזהרה ראשונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement