return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Art of Trance Feat. Natacha At - Persia (Original Mix)
View this Thread in Original format
coby
הרבה זמן לא שמעתי קטע כזה,

מת על היוצר הזה .. שמח שהוא עדיין מפיק


שילוב של סאונדים ואפקטים ושכבות ווקאל אתני כזה.. אני יכול לשמוע אתזה שעות

זה לא מהקטעים שעושים צמרמורת זה מהקטעים שמכניסים אותך לזון כזה.. שזה בעצם מה שאמור להיות טראנס לפי ההגדרה הקלאסית

לא יודע אם משתחררים הרבה קטעים כאלה או איך להגדיר את הסגנון בדיוק
omergunr
quote:
Originally posted by coby


שילוב של סאונדים ואפקטים ושכבות ווקאל אתני כזה.. אני יכול לשמוע אתזה שעות

זה לא מהקטעים שעושים צמרמורת זה מהקטעים שמכניסים אותך לזון כזה.. שזה בעצם מה שאמור להיות טראנס לפי ההגדרה הקלאסית



בוללללל אין לי מה להוסיף.. אותו הרגשה אותה דעה... פשוט מדהים העוצמה בשיר הזה!
Koby
לא אהבתי את הווקאל..לא מושקע מספיק וגם לא כל כך מחובר לטראק..
Rising
ווקאל ענק....

אבל הקטע עצמו "טריפי" מדיי...
שיש כזה ווקאל עם נשמה אז האווירה הזאת לא כ"כ מתאימה לדעתי...
Glenn-Holmes
אהבתי מאוד את הקטע
מיוחד בדרכו שלו

ח"ח על הטרד קובי
קטע ראוי וקטע שאני בהחלט ייקח איתי לסוף השנה לחשיבה מעמיקה עליו לעומת שאר הקטעים השנה
במילים אחרות כבר עכשיו זה יהיה גבוה אצלי ב-2006
DJMIKE
האוריגינל קטע גדול, ככה טראנס צריך להשמע...
Dj Alex (ISR)
ממש לא אהבתי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement