|
Art of Trance Feat. Natacha At - Persia (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| coby |
הרבה זמן לא שמעתי קטע כזה,
מת על היוצר הזה .. שמח שהוא עדיין מפיק
שילוב של סאונדים ואפקטים ושכבות ווקאל אתני כזה.. אני יכול לשמוע אתזה שעות
זה לא מהקטעים שעושים צמרמורת זה מהקטעים שמכניסים אותך לזון כזה.. שזה בעצם מה שאמור להיות טראנס לפי ההגדרה הקלאסית
לא יודע אם משתחררים הרבה קטעים כאלה או איך להגדיר את הסגנון בדיוק |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by coby
שילוב של סאונדים ואפקטים ושכבות ווקאל אתני כזה.. אני יכול לשמוע אתזה שעות
זה לא מהקטעים שעושים צמרמורת זה מהקטעים שמכניסים אותך לזון כזה.. שזה בעצם מה שאמור להיות טראנס לפי ההגדרה הקלאסית
|
בוללללל אין לי מה להוסיף.. אותו הרגשה אותה דעה... פשוט מדהים העוצמה בשיר הזה! |
|
|
| Koby |
| לא אהבתי את הווקאל..לא מושקע מספיק וגם לא כל כך מחובר לטראק.. |
|
|
| Rising |
ווקאל ענק....
אבל הקטע עצמו "טריפי" מדיי...
שיש כזה ווקאל עם נשמה אז האווירה הזאת לא כ"כ מתאימה לדעתי... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אהבתי מאוד את הקטע
מיוחד בדרכו שלו
ח"ח על הטרד קובי
קטע ראוי וקטע שאני בהחלט ייקח איתי לסוף השנה לחשיבה מעמיקה עליו לעומת שאר הקטעים השנה
במילים אחרות כבר עכשיו זה יהיה גבוה אצלי ב-2006 |
|
|
| DJMIKE |
| האוריגינל קטע גדול, ככה טראנס צריך להשמע... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| ממש לא אהבתי. |
|
|
|
|