return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[07/08-04-2006] Awakenings - Gashouder, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga je nog mee naar Jeff Mills?
Binnenkort kaarten halen ? Ik zal eerst kijken of daar wat voor geregeld kan worden..denk het wel nl.

Was wel de bedoeling ja dat ik ging. Laat het effe weten als het niks wordt dan haal ik ook effe kaartje.
basd
En als het dan toch half-half over Mills gaat, [[ LINK REMOVED ]]
kun je een interessante collab tussen hem en het National Orchestra of Montpellier downloaden.

DVD schijnt ook in de maak te zijn.
Miss Proximus
Timewarp is ook dat weekend en ik heb nog 60 euro aan DB treintegoed liggen *insert likkebaardende smilie*

:) Wel vette line upS trouwens

groetjes allemaal!!!!!!!!!!!!!
Little Theseus
Keeenker dat wordt genieten zeg, ben hier zeker bij!
SnuggLe
Mooi, Thesaus gaat ook mee. Who's next?
Effe rap kaarten halen/regelen!
Heb wel weer eens zin een ouderewetse stampbeurt!

En ik haal het bier wel Bastiaan ;)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe


Ga je nog mee naar Jeff Mills?
Binnenkort kaarten halen ? Ik zal eerst kijken of daar wat voor geregeld kan worden..denk het wel nl.


Mag aannemen dat je het over 'Issue' hebt hier of niet? Interesting, interesting :) . Dagje eerder in Eindhoven is ook niet verkeerd trouwens :crazy: (ik hou me aanbevolen ;) ).
basd
quote:
Originally posted by Little Theseus
Keeenker dat wordt genieten zeg, ben hier zeker bij!

We hebben het hier toch wel over de zaterdag he? :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
We hebben het hier toch wel over de zaterdag he? :)


Ik wel iig.
SnuggLe
Oke, twee gastenlijstplaatsen zo ongeveer binnen.
Bas jij had je kaartje al he?
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, twee gastenlijstplaatsen zo ongeveer binnen.
Bas jij had je kaartje al he?

Klopt.

jp
Ik ga vrijdag én zaterdag :stongue:
SnuggLe
Bas, Bastiaan: hoe, wie, wat, waar? Marioparty-en bij Bastiaan? ;)

Tin: ga jij nou nog?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement