|
[07/08-04-2006] Awakenings - Gashouder, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ga je nog mee naar Jeff Mills?
Binnenkort kaarten halen ? Ik zal eerst kijken of daar wat voor geregeld kan worden..denk het wel nl. |
Was wel de bedoeling ja dat ik ging. Laat het effe weten als het niks wordt dan haal ik ook effe kaartje. |
|
|
| basd |
En als het dan toch half-half over Mills gaat, [[ LINK REMOVED ]]
kun je een interessante collab tussen hem en het National Orchestra of Montpellier downloaden.
DVD schijnt ook in de maak te zijn. |
|
|
| Miss Proximus |
Timewarp is ook dat weekend en ik heb nog 60 euro aan DB treintegoed liggen *insert likkebaardende smilie*
:) Wel vette line upS trouwens
groetjes allemaal!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Little Theseus |
| Keeenker dat wordt genieten zeg, ben hier zeker bij! |
|
|
| SnuggLe |
Mooi, Thesaus gaat ook mee. Who's next?
Effe rap kaarten halen/regelen!
Heb wel weer eens zin een ouderewetse stampbeurt!
En ik haal het bier wel Bastiaan ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ga je nog mee naar Jeff Mills?
Binnenkort kaarten halen ? Ik zal eerst kijken of daar wat voor geregeld kan worden..denk het wel nl. |
Mag aannemen dat je het over 'Issue' hebt hier of niet? Interesting, interesting :) . Dagje eerder in Eindhoven is ook niet verkeerd trouwens :crazy: (ik hou me aanbevolen ;) ). |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Keeenker dat wordt genieten zeg, ben hier zeker bij! |
We hebben het hier toch wel over de zaterdag he? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
We hebben het hier toch wel over de zaterdag he? :) |
Ik wel iig. |
|
|
| SnuggLe |
Oke, twee gastenlijstplaatsen zo ongeveer binnen.
Bas jij had je kaartje al he? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oke, twee gastenlijstplaatsen zo ongeveer binnen.
Bas jij had je kaartje al he? |
Klopt. |
|
|
| jp |
| Ik ga vrijdag én zaterdag :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
Bas, Bastiaan: hoe, wie, wat, waar? Marioparty-en bij Bastiaan? ;)
Tin: ga jij nou nog? |
|
|
|
|