return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Johan Gielen - In Session 11/02/06
View this Thread in Original format
YuVaL
Johan Gielen In Session - Hour 1

01. Red Carpet - Allright (Den Hatrixx & Raffi Remix) [Positiva]
02. Riva - Lunar [Dedicated]
03. Sunfreakz - Riding The Wave [Oxyd]
04. Sandy Brown - 4 Your Love (Lovemakers Remix) [Oxyd]
05. Midway - Cobra (Outback Remix) [In Trance We Trust]
06. PG2 - Txetxes For Memory [Captivating Sounds]
07. York feat Asheni - Mercury Rising (Mark Eteson Remix) [Offshore]
08. E-Craig - First Time (212 PM Mix) [Reset]

Johan Gielen In Session - Hour 2

01. Marco V - False Light (Marco V's Thunderdub Mix) [In Charge]
02. Lange vs Mike Koglin - Radar [White Label]
03. Tiësto pres Allure - The Love We Lost (Original Mix) [Maelstrom/Magik Muzik]
04. Coby - Blue Saphire [White Label]
05. Jesselyn - Cyrus [Silicon Recordings] (Freaky Floorfiller)
06. Lost Tribe - Gamemaster [Mark Sherry 2006 Outburst Remix) [Darey Products]
07. Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) [Spinnin]
08. Simon Patterson - F16 [Spinnin]
09. Falkon & Nebula feat Sasja - So Lost (DJ Choose Remix) [Equilibrium]
10. Wave & Glider - Coffee (Astatic Remix) [Airmass Music][SIZE=4]

קובי קובי קובי קובי צ'ו צ'ו צ'וווו

בבבבלללגגגגגגגןןןןןןןןןןן
gErver
ריספקט, קובי
יש איזה סמפל לשמיעה ?
coby
למה יוב למה

בלעעע חרא קטע..


זה לא שלי אני מכחיש.. זה של יובל
DjChook
quote:
Originally posted by coby
למה יוב למה

בלעעע חרא קטע..


זה לא שלי אני מכחיש.. זה של יובל


?!
Glenn-Holmes
אני בטוח שיש כאן לא מעט אנשים שמוכנים לקחת אחריות על הקטע אם אתה מסרב קוב :rolleyes: :D
YuVaL
סוג של טמבל הייתי אומר...

(-=CoBy=-) ‎(01:07 PM)‎ :
בונא זה היה פעם חלום ילדות שלי
‎Washington ‎(01:07 PM)‎ :
לפעמים חלומות מתגשמים =)
‎(-=CoBy=-) ‎(01:07 PM)‎ :
כה אבל עכשיו זה כזה

טוב נו..


אוי קובי.. תראה מה הכדורגל עשה לך... :\
omergunr
פשששש כל הכבוד!!!
:)

ראסמי חלום ילדות.

כל הכבודדדדד :)
coby
:\ אם זה היה אחד הקטעים החדשים אז זה היה משמח אותי

אבל אני שונא את הקטעים הישנים שלי..
Koby
quote:
Originally posted by coby
:\ אם זה היה אחד הקטעים החדשים אז זה היה משמח אותי

אבל אני שונא את הקטעים הישנים שלי..

זה שאתה לא מרוצה מהקטע שלך זה דבר אחד..אבל מצד שני בטח שלחת לו אותו במטרה שינגן אותו לא?
לדעתי אם הוא בחר לנגן את הקטע שלך זה כבר סוג של השג מסויים..
gErver
אני אוהב תחרא שגילן מנגן..
איפה אפשר לשמוע תקטע :D

coby
quote:
Originally posted by Koby
זה שאתה לא מרוצה מהקטע שלך זה דבר אחד..אבל מצד שני בטח שלחת לו אותו במטרה שינגן אותו לא?
לדעתי אם הוא בחר לנגן את הקטע שלך זה כבר סוג של השג מסויים..


לא זה לא אני שלחתי זה יובל שלח
אמרתי לו שלא ירשום את השם שלי
DjChook
קובי אתה רציני?

איזה הזוי....

יובל מה נסגר ת'ך ;)

קובי התחלתי לנגן קצת מוצרט =] אחחח אני אוהב קלאסי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement