return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Moshic @ Haoman 17 Tel Aviv 16/02/06 Salamat Launching Party
View this Thread in Original format
YO-I
היי חבר'ה, אני בטוח שלהרבה מכם אין הרבה אופציות ליום חמישי הקרוב, אני רוצה להזמין אתכם למסיבת ההשקה של האלבום החדש של מושיק
SALAMAT

המסיבה תתרחש ביום חמישי הקרוב במועדון האומן 17 בת"א וזו תיהיה הפעם הראשונה שמושיק מנגן באומן
סהר זנגליביץ יחמם

צפויה לכם חוויה אפוקליפטית, יוחאי
gErver
נשמע טוב

עכשיו אני רק צריך להביא את עצמי לת"א..

גילאים ?
KrazyDJs
תלכו חברה, תלכו ותהנו בשביל אלו שעוד לא יכולים :(
Glenn-Holmes
אני ייצור קשר עם דן

מאמין שאני שם
sh33p
quote:
Originally posted by gErver
גילאים ?
Glenn-Holmes
גילאים כרגיל בימי חמישי באומן

על הנייר 25 ומעלה

בפועל...

:rolleyes:
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גילאים כרגיל בימי חמישי באומן

על הנייר 25 ומעלה

בפועל...

:rolleyes:



זה אומר שגם ארמין 25+??
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
זה אומר שגם ארמין 25+??



מה אתה חושב? :thepirate
Shahar
נו עוד פעם הקטע של הגילאים
מי שנראה גדול יכנס וזהו

נכנסתי לפול ואן דיק וזה היה 24+ אם אנלא טועה

לא נראה לי שאני בא למושיק נראה לי יהיה מששעמם
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה אתה חושב? :thepirate



סמעק חשבתי 23
לא נורא יש מצב שאני יכנס.........

gErver
quote:
Originally posted by DvJ
סמעק חשבתי 23
לא נורא יש מצב שאני יכנס.........


כן אחי, לא תהיה בעייה יותר מדי


מישהו מגיע עם אוטו מהצפון
..?
Glenn-Holmes
עכשיו לא בטוח שאני מגיע

יום הולדת לחבר בטי אל וי (כן בריזמן חוגג שם ויש לי חבר אחר שגם בחר לחגוג שם אז נראה לי אני שם)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement