|
Moshic @ Haoman 17 Tel Aviv 16/02/06 Salamat Launching Party
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
היי חבר'ה, אני בטוח שלהרבה מכם אין הרבה אופציות ליום חמישי הקרוב, אני רוצה להזמין אתכם למסיבת ההשקה של האלבום החדש של מושיק
SALAMAT
המסיבה תתרחש ביום חמישי הקרוב במועדון האומן 17 בת"א וזו תיהיה הפעם הראשונה שמושיק מנגן באומן
סהר זנגליביץ יחמם
צפויה לכם חוויה אפוקליפטית, יוחאי
 |
|
|
| gErver |
נשמע טוב
עכשיו אני רק צריך להביא את עצמי לת"א..
גילאים ? |
|
|
| KrazyDJs |
| תלכו חברה, תלכו ותהנו בשביל אלו שעוד לא יכולים :( |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני ייצור קשר עם דן
מאמין שאני שם |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by gErver
גילאים ? |
|
|
|
| Glenn-Holmes |
גילאים כרגיל בימי חמישי באומן
על הנייר 25 ומעלה
בפועל...
:rolleyes: |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גילאים כרגיל בימי חמישי באומן
על הנייר 25 ומעלה
בפועל...
:rolleyes: |
זה אומר שגם ארמין 25+?? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
זה אומר שגם ארמין 25+?? |
מה אתה חושב? :thepirate |
|
|
| Shahar |
נו עוד פעם הקטע של הגילאים
מי שנראה גדול יכנס וזהו
נכנסתי לפול ואן דיק וזה היה 24+ אם אנלא טועה
לא נראה לי שאני בא למושיק נראה לי יהיה מששעמם |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה אתה חושב? :thepirate |
סמעק חשבתי 23
לא נורא יש מצב שאני יכנס......... |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by DvJ
סמעק חשבתי 23
לא נורא יש מצב שאני יכנס.........
|
כן אחי, לא תהיה בעייה יותר מדי
מישהו מגיע עם אוטו מהצפון
..? |
|
|
| Glenn-Holmes |
עכשיו לא בטוח שאני מגיע
יום הולדת לחבר בטי אל וי (כן בריזמן חוגג שם ויש לי חבר אחר שגם בחר לחגוג שם אז נראה לי אני שם) |
|
|
|
|