|
Vraag en antwoord
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
Laten we eens iets plezants doen. :D
Ik stel als eerste een vraag. De volgende persoon antwoordt erop en stelt een nieuwe vraag. etc..
Bijvoorbeeld:
Q: De wc-bril naar boven of naar beneden na het pissen?
A: naar boven
-----
Q: Regi of Dj Jean? |
|
|
| mrcanon |
A: DJ Jean
Regi al bezig gezien, Jean niet :D
Q: Mellowhead of Toni_D2 executeren? |
|
|
| Dark Apostle |
a: nee, slecht voor het milieu en de leefwereld van klein pieterpebelsteentje.
v: ben ik zielig (een prijs voor degeen die constructiever is dan een "nee" of "ja" antwoord) |
|
|
| Kaidreas |
A: Dat hangt er vanaf hoe zielig ge u voelt (of is dit enkel van toepassing bij het "oud" zijn?)
Q:hoelang kan ik onder water blijven? |
|
|
| Toni_D2 |
A: Dat kunnen we niet weten. 2 minuten?
Q: Nyah of Aurelie?
:eyespop: |
|
|
| Kaidreas |
A: Aurelie de hete bees, (mja sorry meisje, ik wil tom dat niet aandoen :p , u wel :toothless )
Q: hoe ver kan ik lopen? |
|
|
| Dark Apostle |
K, kai ge verdient een kus en ik voel me niet zielig, ik voel me zelfs geweldig...
A: van u tafel tot aan het vat en terug
V: Hoe omkoopbaar ben ik? |
|
|
| Toni_D2 |
| Je mag geen vragen stellen over je eigen, want het antwoord krijgen we dan toch niet. ;) |
|
|
| mrcanon |
A: Volgens mij redelijk gemakkelijk :p
Q: waar was ik PRECIES afgelopen zaterdag om 6.30? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Je mag geen vragen stellen over je eigen, want het antwoord krijgen we dan toch niet. ;) |
Bah!
A: Bij een bakker
V: wat smaakt het beste Gueuze in een fleske met kurkestop of in een fleske met gewoon een kroonkurk of hoe noemen ze die metallen dingskes die altijd de weg versperen tussen u tong en smakelijk genot? |
|
|
| mrcanon |
A: Kroonkurk
Q: Wie heefter op TE de wc's ondergekotst? |
|
|
| mrcanon |
| laten we er anders nog het correcte antwoord bijvermelden op u laatste vraag |
|
|
|
|