|
Wat doen jullie met Valentijn?
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
(Users Browsing this Forum: CygnusX - BZRK - audiasis - Real - Bertn - Jasperovitsj - mellow_head - Push2005 - Bunz - Haroddin - Devilex - iLuMinate)
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Jij grapschurk jij, met je innuendo en deugenieterij altijd |
|
|
| Push2005 |
| Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame |
|
|
| jp |
| Belgen zijn best romatisch. Heb ik in de Flair gelezen :D |
|
|
| iLuMinate |
| ben op restaurant geweest met mijn zus en pa :D |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by iLuMinate
ben op restaurant geweest met mijn zus en pa :D |
Ik met uw ma.
(mellow_head hier) |
|
|
| Jasperovitsj |
Het is dus toch waar :eyes: :whip:
:rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| IN 4 DA BANNNNNNNNNNNNNNN !!!!!!!!!! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
(Users Browsing this Forum: CygnusX - BZRK - audiasis - Real - Bertn - Jasperovitsj - mellow_head - Push2005 - Bunz - Haroddin - Devilex - iLuMinate)
:D |
ge zijt uzelf vergeten :D |
|
|
| Haroddin |
| quote: | Originally posted by Zehra
ge zijt uzelf vergeten :D |
:haha:
Die is wel goed |
|
|
|
|