return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
[26-05-2006] Ferry Corsten LEF Album Release Party - HMH, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
Muppy
quote:
Originally posted by ahp2002
ferry is altijd goed op een groot feest

+1
ZZandirt
is dat nou +2???

dat kan ook in 1 post heur:whip:
moogwai
+3 :p
dancetherapy
Nog 80 dagen! :stongue:
Ouwe Dwaas
Gisteren 2 kaarten gehaald:crazy:
bloesem
quote:
Originally posted by michiel
hoop voor em dat er een beetje mensen op af komen
laatste keer dat ik ferry op LEF zag, was hier in rotterdam en toen stond die tent nog niet half vol.

ach, zal wel goed komen denk ik

Dat was idd wat raar. Maarrr was wel een heel tof avondje Ferry hoor! :D

Ik denk zeker, dat ie te lijden heeft van Armada en Tiësto voor en na hem. Zijn allemaal dure feestjes ook.

Maar goed, dan maken we met een niet-volle HMH een feest... maakt mij niet uit hoor. Ik sta toch wel in de voorste regionen :toocool:
dancetherapy
Op vrijdagavond 26 mei 2006 is het zo ver! De veel geprezen Nederlandse producer/DJ Ferry Corsten zal die dag zijn nieuwe album genaamd ‘L.E.F.’ lanceren in de Heineken Music Hall te Amsterdam. Tijdens een spectaculaire, 8 uur durende show met optredens van speciale gasten waarmee Ferry heeft samengewerkt voor zijn nieuwe album, zal het publiek ervaren wat het L.E.F.-concept inhoudt.

L.E.F. staat voor Loud Electronic Ferocious en verwijst naar het vernieuwende geluid dat Ferry Corsten brengt met zijn muziek. Ster producer/DJ Ferry Corsten staat bekend om zijn gewaagde tracks en wordt alom gerespecteerd voor zijn ‘lef’ in het experimenteren met verschillende sounds binnen zijn eigen muziekstijl. Sinds in maart 2005 de eerste L.E.F.- theme party is gegeven in club Panama te Amsterdam laat de nummer 5 van de wereld al regelmatig zijn publiek de Loud Electronic Ferocious experience beleven tijdens de L.E.F.-avonden die zowel in Nederland als ver daarbuiten zijn gehouden. Zo heeft ook het publiek van onder andere Londen, New York, LA , Ibiza en Dubai al kennis mogen maken met L.E.F.

Op 26 mei 2006 zal het Nederlandse publiek als eerste ter wereld de L.E.F.-sound volledig kunnen ervaren. Die dag wordt niet alleen het nieuwe artiestenalbum ‘L.E.F.’ van Ferry Corsten gelanceerd in de Heineken Music Hall, maar het is ook vanaf deze dag verkrijgbaar in de betere platenzaken van Nederland. Voor dit album heeft Ferry onder andere samengewerkt met artiesten als Simon LeBon, Howard Jones en Guru.

Om al in de Loud Electronic Ferocious stemming te komen: check de speciale L.E.F. website http://www.loudelectronicferocious.com. Hier vind je alles wat je wil weten over de album launch party, het album en natuurlijk Ferry Corsten zelf. Verder krijg je op deze partysite een voorproefje van één van Ferry’s nieuwe tracks…

Kaarten zijn inmiddels verkrijgbaar via Ticket Box en kosten 32,50 euro (ex fee) en voor VIP 50 euro (ex fee). VIP tickets holders ontvangen onder andere een Ferry Corsten goodie bag op de avond zelf.

Het feest begint om 22.00 uur en eindigt om 06.00 uur.

Minimumleeftijd is 18 jaar.

Link:
http://www.loudelectronicferocious.com
jp
quote:
speciale gasten waarmee Ferry heeft samengewerkt voor zijn nieuwe album

Wie zijn dat?
dancetherapy
quote:
Originally posted by jp
Wie zijn dat?
Even de derde alinea goed lezen... ;)
jp
quote:
Originally posted by dancetherapy
Even de derde alinea goed lezen... ;)

Yes but krijgen we nog andere DJ's op de wielen van staal? Ferry wil toch weleens een broodje kunnen eten of zo?

bloesem
quote:
Originally posted by jp
Yes but krijgen we nog andere DJ's op de wielen van staal? Ferry wil toch weleens een broodje kunnen eten of zo?

t Schijnt dat ie het helemaal "by himselve" gaat doen :P
jp
Kan Duran Duran niet gewoon 2 uur live spelen als voorprogramma? :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement