|
עזרה, ממש דחוף!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה אתה לא מבין רוסית????
;) |
|
|
| Ariels |
| וואלה אחי אני לא רוסי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
זה שאתה לא רוסי זה לא אומר שאתה לא צריך לדעת רוסית
[=
חחחחחחח
דרך אגב אחי איפה אתה לומד? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
זה שאתה לא רוסי זה לא אומר שאתה לא צריך לדעת רוסית
[=
חחחחחחח
דרך אגב אחי איפה אתה לומד? |
יש לי הרגשה שהוא לא לומד
סתם אריאל, אתה לא בצבא ? |
|
|
| Ariels |
אני משרת בבסיס צמוד לשכם
חטיבה מרחבית אם זה אומר למישהו משהו
וד"א אני מקבל מצטיין איו"ש ביום העצמאות |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
אני משרת בבסיס צמוד לשכם
חטיבה מרחבית אם זה אומר למישהו משהו
וד"א אני מקבל מצטיין איו"ש ביום העצמאות |
שאני אגיד למפקד שלך על השתיה תראה שאתה מקבל 28 ולא שום צל"ש |
|
|
| Ariels |
אבל מותר כשאתה בבית לעשות הכל חוץ מסמים
:D :D :D
חוצמזה יום חמישי הנגד מטבח שלנו שתה איזה 3 בקבוקי וודקה לקח סופה ונכנס לתוך שכם
מזלו שהשו"פים החזירו אותו ולא רצחו אותו במקום |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
אבל מותר כשאתה בבית לעשות הכל חוץ מסמים
:D :D :D
חוצמזה יום חמישי הנגד מטבח שלנו שתה איזה 3 בקבוקי וודקה לקח סופה ונכנס לתוך שכם
מזלו שהשו"פים החזירו אותו ולא רצחו אותו במקום |
טה טה טה, איך זה לא הגיע לחדשות |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
טה טה טה, איך זה לא הגיע לחדשות |
לא רצו להראות לך עד כמה הצבא שלנו שתוי ומסטול |
|
|
| Ariels |
וואלה אחי לפני כמה חודשים מטוס עם 60 60 ומשהו רוסים נחת בים השחור
מישהו זוכר את זה בכלל
חוצמזה אם הוא לא מת זה לא שווה כותרת |
|
|
| NeMeSiS1234 |
גם נכון
זה הרי לא שווה ככה את הריטינג
מה כבר יראו בכתבה??? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Ariels
וואלה אחי לפני כמה חודשים מטוס עם 60 60 ומשהו רוסים נחת בים השחור
מישהו זוכר את זה בכלל
|
כמה שאני מת עליך
זה לא היה במקום... |
|
|
|
|