return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
עזרה, ממש דחוף!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למה אתה לא מבין רוסית????
;)
Ariels
וואלה אחי אני לא רוסי
NeMeSiS1234
זה שאתה לא רוסי זה לא אומר שאתה לא צריך לדעת רוסית
[=
חחחחחחח
דרך אגב אחי איפה אתה לומד?
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
זה שאתה לא רוסי זה לא אומר שאתה לא צריך לדעת רוסית
[=
חחחחחחח
דרך אגב אחי איפה אתה לומד?


יש לי הרגשה שהוא לא לומד

סתם אריאל, אתה לא בצבא ?
Ariels
אני משרת בבסיס צמוד לשכם
חטיבה מרחבית אם זה אומר למישהו משהו

וד"א אני מקבל מצטיין איו"ש ביום העצמאות
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
אני משרת בבסיס צמוד לשכם
חטיבה מרחבית אם זה אומר למישהו משהו

וד"א אני מקבל מצטיין איו"ש ביום העצמאות


שאני אגיד למפקד שלך על השתיה תראה שאתה מקבל 28 ולא שום צל"ש
Ariels
אבל מותר כשאתה בבית לעשות הכל חוץ מסמים
:D :D :D

חוצמזה יום חמישי הנגד מטבח שלנו שתה איזה 3 בקבוקי וודקה לקח סופה ונכנס לתוך שכם

מזלו שהשו"פים החזירו אותו ולא רצחו אותו במקום
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
אבל מותר כשאתה בבית לעשות הכל חוץ מסמים
:D :D :D

חוצמזה יום חמישי הנגד מטבח שלנו שתה איזה 3 בקבוקי וודקה לקח סופה ונכנס לתוך שכם

מזלו שהשו"פים החזירו אותו ולא רצחו אותו במקום


טה טה טה, איך זה לא הגיע לחדשות
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook


טה טה טה, איך זה לא הגיע לחדשות

לא רצו להראות לך עד כמה הצבא שלנו שתוי ומסטול
Ariels
וואלה אחי לפני כמה חודשים מטוס עם 60 60 ומשהו רוסים נחת בים השחור
מישהו זוכר את זה בכלל

חוצמזה אם הוא לא מת זה לא שווה כותרת

NeMeSiS1234
גם נכון
זה הרי לא שווה ככה את הריטינג
מה כבר יראו בכתבה???
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels
וואלה אחי לפני כמה חודשים מטוס עם 60 60 ומשהו רוסים נחת בים השחור
מישהו זוכר את זה בכלל



כמה שאני מת עליך

זה לא היה במקום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement