|
darush dj
|
View this Thread in Original format
| gErver |
אני מחפש מישהו רציני,
שמתקלט טוב ויש לו יחסי ציבור טובים
את הסט שישלח ליוסנדיט ויפרסם בפוסט פה בפורום !!
תאכלס
סתם ככה
בלי פרסים.
ודוגרי סתם רציתי לפתוח טרד :happy2:
בתקווה שחן ירחם עליי :nervous: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by gErver
אני מחפש מישהו רציני,
שמתקלט טוב ויש לו יחסי ציבור טובים
את הסט שישלח ליוסנדיט ויפרסם בפוסט פה בפורום !!
תאכלס
סתם ככה
בלי פרסים.
ודוגרי סתם רציתי לפתוח טרד :happy2:
בתקווה שחן ירחם עליי :nervous: |
במילים אחרות דרוש די גיי שיפרסם פה סט סתם ככה...:stongue:
מה זה לא הבנתי תטרד הזה דוד... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
מה יתן לך סט טוב מדיג'י?
לאיזה מטרה אתה מחפש? |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
במילים אחרות דרוש די גיי שיפרסם פה סט סתם ככה...:stongue:
מה זה לא הבנתי תטרד הזה דוד...
|
כן דוד, בלי פוליטיקה..
סתם ככה, בשביל הזרימה
מה יש זה כבר לא קיים ?
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה יתן לך סט טוב מדיג'י?
לאיזה מטרה אתה מחפש?
|
תכלס סתם רציתי לפתוח טרד..
נמאס לי מפוליטיקה בגרוש..
אין לי כוח לחשוב מה יצא לי אם אני יעשה ככה או ככה
כל המוסיקה נהייתה מסחרית.
ושאני אומר מסחרית אני מתכוון ששום דבר לא בא מהלב יותר
הכל פוליטיקה של כסף, הכל קר ומנוקר
ואחרי זה מתפלאים שלא יוצאת מוסיקה טובה
ושהטראנס כבר לא מה שהוא היה פעם,,
שלא תבין אותי לא נכון יש טראנס טוב,
המסחריות הורסת אותו. |
|
|
| DvJ |
| חחח........אני רואה כבר תטרד הזה נסגר..... |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by gErver
כל המוסיקה נהייתה מסחרית.
ושאני אומר מסחרית אני מתכוון ששום דבר לא בא מהלב יותר
הכל פוליטיקה של כסף, הכל קר ומנוקר
ואחרי זה מתפלאים שלא יוצאת מוסיקה טובה
ושהטראנס כבר לא מה שהוא היה פעם,,
שלא תבין אותי לא נכון יש טראנס טוב,
המסחריות הורסת אותו. |
ונאמר אמן |
|
|
| Shahar |
| אני לא מבין אבל מה הקשר ליחסי ציבור |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by gErver
כן דוד, בלי פוליטיקה..
סתם ככה, בשביל הזרימה
מה יש זה כבר לא קיים ?
תכלס סתם רציתי לפתוח טרד..
נמאס לי מפוליטיקה בגרוש..
אין לי כוח לחשוב מה יצא לי אם אני יעשה ככה או ככה
כל המוסיקה נהייתה מסחרית.
ושאני אומר מסחרית אני מתכוון ששום דבר לא בא מהלב יותר
הכל פוליטיקה של כסף, הכל קר ומנוקר
ואחרי זה מתפלאים שלא יוצאת מוסיקה טובה
ושהטראנס כבר לא מה שהוא היה פעם,
המסחריות הורסת אותו. |
עוד אחד שסוףסוף הבין |
|
|
| gErver |
אני שמח שיש תגובות להודעה,
הכוונה הייתה להתחיל לחשב פחות מה יצא לי אם..
ויותר לתת מעצמי.
אני יודע שיש פה אנשים שהולכים לישון וקמים וכל מה שיש להם בראש
זה איך לקדם את עצמם, גם לי זה עובר בראש לא מעט
אבל בין זה ליצירת דיקטטורות, וסגידה לאנשים
גועל נפש!!
אנשים שמנסים לעשות מעצמם אלים, לא באים לי טוב
תרדו לגובה העיניים.. אולי אתם מבינים במשהו אחד יותר,
אולי אתם יותר זמן פה ושם, אולי ואולי ואולי..
כל זה חרטוט אחד גדול, הכל משחק
למה לא לעשות אותו כיף ?
קשה לזרוק מילה טובה, כמה אפשר לחשב כל מהלך..
אני אומר שבנאדם שמגיע לפורום צריך לראות קצת יותר מהטובה האישית שלו מול העיניים, ואם זה כל מה שיש לו בראש.. רחוק הוא לא יגיע
ולא, זה לא משנה לי אם ירצו להיות חברים שלי או לא
וזאת גם לא דרך לפרסם את עצמי, מבחינתי להיות פה או לא
אותו דבר.
זה לא המקום האחרון בעולם.
זהו בנימה אופטימית זאת
שבת שלום אנשים. |
|
|
| YoraY |
תבא להגיד שאנחנו פורום שלא מפרגן אחד לחברו?
מפרגנים מפרגנים ... :>
הנה קבל פירגון ... מה שאמרת עכשיו זו חשיבה מאד עמוקה וכיף לראות התבטאויות מסוג כזה מדי פעם
:D
don't be mavus - be sus! |
|
|
| gErver |
תודה אחי
כיף לשמוע :)
sus all the way!! |
|
|
|
|