return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
darush dj
View this Thread in Original format
gErver
אני מחפש מישהו רציני,
שמתקלט טוב ויש לו יחסי ציבור טובים
את הסט שישלח ליוסנדיט ויפרסם בפוסט פה בפורום !!
תאכלס
סתם ככה
בלי פרסים.

ודוגרי סתם רציתי לפתוח טרד :happy2:
בתקווה שחן ירחם עליי :nervous:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
אני מחפש מישהו רציני,
שמתקלט טוב ויש לו יחסי ציבור טובים
את הסט שישלח ליוסנדיט ויפרסם בפוסט פה בפורום !!
תאכלס
סתם ככה
בלי פרסים.

ודוגרי סתם רציתי לפתוח טרד :happy2:
בתקווה שחן ירחם עליי :nervous:



במילים אחרות דרוש די גיי שיפרסם פה סט סתם ככה...:stongue:

מה זה לא הבנתי תטרד הזה דוד...
Dj Alex (ISR)
מה יתן לך סט טוב מדיג'י?
לאיזה מטרה אתה מחפש?
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
במילים אחרות דרוש די גיי שיפרסם פה סט סתם ככה...:stongue:

מה זה לא הבנתי תטרד הזה דוד...


כן דוד, בלי פוליטיקה..
סתם ככה, בשביל הזרימה
מה יש זה כבר לא קיים ?


quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה יתן לך סט טוב מדיג'י?
לאיזה מטרה אתה מחפש?


תכלס סתם רציתי לפתוח טרד..
נמאס לי מפוליטיקה בגרוש..
אין לי כוח לחשוב מה יצא לי אם אני יעשה ככה או ככה
כל המוסיקה נהייתה מסחרית.
ושאני אומר מסחרית אני מתכוון ששום דבר לא בא מהלב יותר
הכל פוליטיקה של כסף, הכל קר ומנוקר
ואחרי זה מתפלאים שלא יוצאת מוסיקה טובה
ושהטראנס כבר לא מה שהוא היה פעם,,
שלא תבין אותי לא נכון יש טראנס טוב,
המסחריות הורסת אותו.
DvJ
חחח........אני רואה כבר תטרד הזה נסגר.....
coby
quote:
Originally posted by gErver

כל המוסיקה נהייתה מסחרית.
ושאני אומר מסחרית אני מתכוון ששום דבר לא בא מהלב יותר
הכל פוליטיקה של כסף, הכל קר ומנוקר
ואחרי זה מתפלאים שלא יוצאת מוסיקה טובה
ושהטראנס כבר לא מה שהוא היה פעם,,
שלא תבין אותי לא נכון יש טראנס טוב,
המסחריות הורסת אותו.


ונאמר אמן
Shahar
אני לא מבין אבל מה הקשר ליחסי ציבור
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by gErver
כן דוד, בלי פוליטיקה..
סתם ככה, בשביל הזרימה
מה יש זה כבר לא קיים ?




תכלס סתם רציתי לפתוח טרד..
נמאס לי מפוליטיקה בגרוש..
אין לי כוח לחשוב מה יצא לי אם אני יעשה ככה או ככה
כל המוסיקה נהייתה מסחרית.
ושאני אומר מסחרית אני מתכוון ששום דבר לא בא מהלב יותר
הכל פוליטיקה של כסף, הכל קר ומנוקר
ואחרי זה מתפלאים שלא יוצאת מוסיקה טובה
ושהטראנס כבר לא מה שהוא היה פעם,
המסחריות הורסת אותו.


עוד אחד שסוףסוף הבין
gErver
אני שמח שיש תגובות להודעה,
הכוונה הייתה להתחיל לחשב פחות מה יצא לי אם..
ויותר לתת מעצמי.

אני יודע שיש פה אנשים שהולכים לישון וקמים וכל מה שיש להם בראש
זה איך לקדם את עצמם, גם לי זה עובר בראש לא מעט

אבל בין זה ליצירת דיקטטורות, וסגידה לאנשים
גועל נפש!!
אנשים שמנסים לעשות מעצמם אלים, לא באים לי טוב
תרדו לגובה העיניים.. אולי אתם מבינים במשהו אחד יותר,
אולי אתם יותר זמן פה ושם, אולי ואולי ואולי..
כל זה חרטוט אחד גדול, הכל משחק
למה לא לעשות אותו כיף ?
קשה לזרוק מילה טובה, כמה אפשר לחשב כל מהלך..
אני אומר שבנאדם שמגיע לפורום צריך לראות קצת יותר מהטובה האישית שלו מול העיניים, ואם זה כל מה שיש לו בראש.. רחוק הוא לא יגיע

ולא, זה לא משנה לי אם ירצו להיות חברים שלי או לא
וזאת גם לא דרך לפרסם את עצמי, מבחינתי להיות פה או לא
אותו דבר.
זה לא המקום האחרון בעולם.

זהו בנימה אופטימית זאת
שבת שלום אנשים.
YoraY
תבא להגיד שאנחנו פורום שלא מפרגן אחד לחברו?


מפרגנים מפרגנים ... :>

הנה קבל פירגון ... מה שאמרת עכשיו זו חשיבה מאד עמוקה וכיף לראות התבטאויות מסוג כזה מדי פעם

:D


don't be mavus - be sus!

gErver
תודה אחי
כיף לשמוע :)

sus all the way!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement