|
Irc
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Wie komen er weleens op IRC?:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
Zelden tot nooit..
en jij? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Zelden tot nooit..
en jij? |
ik kom alleen om te spammen zoals "visit #chinees"
en "www.neukjemoederindeaars.nl voor lekker wijven"
:D:D:D |
|
|
| Yarnie |
| zit der ook wel eens ja :cool: |
|
|
| DJ_Siesta |
| woeiiii, irc roelt me arse, bbtw rose n komt m isschien eens langs :D:D:D, ff strikken :) |
|
|
| TimeportE |
| ik zat er eerst wel erg vaak op maar laatste tijd niet meer zo vaak.. ach ja boeie, ik kom af en toe nog wel eens langs.. :):) |
|
|
| kolkiewolkie |
2 of 3x per week, af en toe dus...
nee he, ik zie dat de meesten daarop stemmen, nou benk weer massaschaapje:mad:
well, hell
greetz kW |
|
|
| LightForce |
Ik kom er af en toe op, niet echt altijd tijd voor IRC. Maar ja als ik tijd heb kom ik weleens langs. Al is het wel zo dat het af en toe vrij rustig is.... (kom zeker op de verkeerde tijdstippen)
Maar ja verder IRC is een uitermate goede manier om slap te ouwehoeren!! en in sommige gevallen files te sharen :p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
nee he, ik zie dat de meesten daarop stemmen, nou benk weer massaschaapje:mad:
|
Massaschaapje? Dacht toch meer aan Kermit de Kikker :p :D
Ik ben ook wel s te vinden op IRC, net zo vaak als Kolkie denk ik.
Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt, volgens mij is dat het probleem van Kolkie ook. Yarnie had het er ook al over dat kW er nog niet echt veel van doorhad. :D
GreetZ RubDub |
|
|
| LightForce |
| quote: | Original Posted by Ruben_Dubbink
[b]Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt[b] |
Euhm RTFM (Read The ing Manual) :p :p
Nee is erg lastig hoor dat Internet Relay Chat. Whehe gelukkig bestaan er sites als mirc.nl met gebruikershandleiding.
/whois mirc?
/mode #taforum +o ........
/mode #taforum +b ........
:p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt, volgens mij is dat het probleem van Kolkie ook. |
der is anders een hele nuttige (sticky) irc thread die alles erg goed uitlegd!! :):) |
|
|
| John |
| bes wel vaak..denk ik |
|
|
|
|