return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Irc
View this Thread in Original format
Optimus
Wie komen er weleens op IRC?:D:D:D
Henkie_henk
Zelden tot nooit..

en jij?
Optimus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Zelden tot nooit..

en jij?


ik kom alleen om te spammen zoals "visit #chinees"

en "www.neukjemoederindeaars.nl voor lekker wijven"

:D:D:D
Yarnie
zit der ook wel eens ja :cool:
DJ_Siesta
woeiiii, irc roelt me arse, bbtw rose n komt m isschien eens langs :D:D:D, ff strikken :)
TimeportE
ik zat er eerst wel erg vaak op maar laatste tijd niet meer zo vaak.. ach ja boeie, ik kom af en toe nog wel eens langs.. :):)
kolkiewolkie
2 of 3x per week, af en toe dus...

nee he, ik zie dat de meesten daarop stemmen, nou benk weer massaschaapje:mad:

well, hell

greetz kW
LightForce
Ik kom er af en toe op, niet echt altijd tijd voor IRC. Maar ja als ik tijd heb kom ik weleens langs. Al is het wel zo dat het af en toe vrij rustig is.... (kom zeker op de verkeerde tijdstippen)

Maar ja verder IRC is een uitermate goede manier om slap te ouwehoeren!! en in sommige gevallen files te sharen :p
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

nee he, ik zie dat de meesten daarop stemmen, nou benk weer massaschaapje:mad:


Massaschaapje? Dacht toch meer aan Kermit de Kikker :p :D

Ik ben ook wel s te vinden op IRC, net zo vaak als Kolkie denk ik.
Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt, volgens mij is dat het probleem van Kolkie ook. Yarnie had het er ook al over dat kW er nog niet echt veel van doorhad. :D

GreetZ RubDub
LightForce
quote:
Original Posted by Ruben_Dubbink

[b]Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt[b]


Euhm RTFM (Read The ing Manual) :p :p

Nee is erg lastig hoor dat Internet Relay Chat. Whehe gelukkig bestaan er sites als mirc.nl met gebruikershandleiding.

/whois mirc?

/mode #taforum +o ........

/mode #taforum +b ........

:p

TimeportE
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt, volgens mij is dat het probleem van Kolkie ook.

der is anders een hele nuttige (sticky) irc thread die alles erg goed uitlegd!! :):)
John
bes wel vaak..denk ik
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement