| Robvef |
Hiero weer een Brabo, we gaan weer los deze carnaval. Heb er weer reuze zin in. Heb verder ook geen behoefte om een discussie aan te gaan over wie de beste carnaval heeft. Het gaat toch om hetzelfde. Verkleden en lol maken. ( dit gaat me weer geld kosten, o well, happens)
Have Fun Everybody.
C U Next Week |
|
|