return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Maakt het wat uit dan
View this Thread in Original format
Robvef
Hiero weer een Brabo, we gaan weer los deze carnaval. Heb er weer reuze zin in. Heb verder ook geen behoefte om een discussie aan te gaan over wie de beste carnaval heeft. Het gaat toch om hetzelfde. Verkleden en lol maken. ( dit gaat me weer geld kosten, o well, happens)

Have Fun Everybody.
C U Next Week
Optimus
uhm... nee?
eieregooie
Verwarrend idd...
-=Re-GrOoVeD=-
Weet je wat? Geef me daar maar 4 van :D
Chicane
Weet u misschien waar ik postzegels kan kopen?
New Wave
Fireballen zijn echt HOT!
Chicane
Ja he? Jammer dat het alleen zoveel belminuten kost.. grmbl... moek weer zon kut beltegoedkaartje kopen voor mijn telefoon met abbonement :D
New Wave
quote:
Originally posted by Chicane
Ja he? Jammer dat het alleen zoveel belminuten kost.. grmbl... moek weer zon kut beltegoedkaartje kopen voor mijn telefoon met abbonement :D


MAN!!!!dat klopt toch niet!! het is een abbonement op je beltgoedkaarten :rolleyes: wat zijn de mensen weer dom tegenwoordig!!!














:p
Blik
no comment
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement