|
Imogen Heap – The Moment I Said It (Airbase Pres Scarab Remix)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
כן טראק יפה
חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה |
|
|
| -AP- |
טראק מצויין.
למה חבל שהוא שיחרר בחינם? זה טוב שיש אמנים שיוצרים בשביל המוזיקה ולא חושבים רק על הכסף. אהדת הקהל זה דבר לא פחות חשוב מכסף. מבחינתי, הקהל, זה אפילו יותר חשוב :) |
|
|
| DjChook |
אחלה טראק :)
(ועוד שאני אומר את זה זה בכלל צריך להיות משהו מיוחד ;) ) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
טראק מעולה..
לפי דעתי הוא עשה חישוב פשוט.. יותר ישתלם לו שכולם יורידו ויראו תשם שלו שם ואז הם יתחילו לקנות..
"וואי הנה עוד טראק של היוצר התותח הזה! אני מוריד"
זה כמו שיתנו לכם טעימות בסופר. לא תקנו את המוצר? הרי קיבלתם בחינם.. |
|
|
| gErver |
:eyes: שומע עכשיו
איזה כיף טראק חינם :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן טראק יפה
חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה |
כמו שכבר אמרתי לך גם התגובה הזו מוכיחה
המחשבה העיקרית ואולי היחידה שלך כשזה מגיע לטובת הסצינה וטובת האומנים היא טובתך האישית |
|
|
| omergunr |
עם זה תיהיה עוד מריבה.. כמו שתמיד יש פה.. אני מוחק את הדיון...
:\
בבקשה אל תהרסו את הדיון..
:sadgreen: |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן טראק יפה
חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה |
Airbase - Chamberlain (Original Mix)
יותר שווה בתור אנריליז |
|
|
| coby |
קטע מהפנט
באמת נחמד... הווקאל הורססססס
(הורס כאילו = חרא) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -AP-
טראק מצויין.
למה חבל שהוא שיחרר בחינם? זה טוב שיש אמנים שיוצרים בשביל המוזיקה ולא חושבים רק על הכסף. אהדת הקהל זה דבר לא פחות חשוב מכסף. מבחינתי, הקהל, זה אפילו יותר חשוב :) |
מה קשררר!? אמרתי את זה כי עד לפני חודש בערך היה תטראק הזה לאנשים בודדים
| quote: | Originally posted by cluBBer
Airbase - Chamberlain (Original Mix)
יותר שווה בתור אנריליז |
Super8 vs. Dj Tab - Helsinki Schorin
יותר שווה :D
ואם אתה כבר באמת רוצה לשמוע משהו שיעיף לך תבצה
Mike Foyle - Love Theme Dusk (Alt+F4 Blue Screen Remix)
:eyes: |
|
|
| -AP- |
אני עדיין מכור ל
Imogen Heap - Hide and Seek (Enmass Remix)
:) |
|
|
|
|