return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Tiesto jaloers op PVD :x
View this Thread in Original format
Wildfir3
op zijne site, in een van zijn "blogposts" ofzoiets. Hij heeft het over hoe hard hij een boner krijgt van BT en hoe vaak hij er de liefde mee bedrijft. En toen hadden ze het -tussen twee beurten in- eens over iets anders...

quote:
The other day we were talking about some other famous dj's who have the privilege to travel around the world, but when behind the decks they look like some family member has just passed away ;). While spinning your music for a great crowd, how can you look so miserable? The only way you can stand behind the decks and look like that is when you're not happy with yourself or with the music you play.

keihard lachen die loser, als ge al zo moet beginnen :x
http://www.tiesto.com/content/tpl_n...nid=257&pid=NaN
Push2005
De commentaar die gij geeft is belachelijker dan die van Tiesto :rolleyes:
DJ Sid
het mag gezegd da PvD ni echt de meest euforische dj is.
en ik denk ni da hij het alléén over PvD heeft, kijk ook maar naar bv Dave Clarke fzo...
Shadowkid
Dan kunt ge even goed zeggen dat PvD vorig jaar jaloers was op Tiesto, want toen heeft hij commentaar gegeven op Tiesto :rolleyes: . Dat is bs he, omdat ge commentaar geeft zijt ge niet noodzakelijk jaloers.
Real
Ik dacht dat we dit jaar Armin gingen bashen :conf:

:rolleyes:
Push2005
Werk jij trouwens toevallig voor het laatste nieuws of een andere rioolkrant ofzo ?

Daar leiden ze ook sensatietitels af van zaken die niet in het artikel terug te vinden zijn.
kirstolas
Heb eigenlijk nooit gesnapt waarom de dj daar gelijk een opgefokt konijn achter zijn draaitafels moet staan springen. Ok, het geeft iets extra als de dj zich ook volledig laat gaan maar in de eerste plaats is die daar om plaatjes te draaien en liefst zo goed mogelijk.

IMO he maar wie ben ik
Tiger777
pvd achter een draaitafel is percies droopy

:p
jp
Het gaat om de muziek. Het is geen cabaretier waar je naar kijkt. Ik prefereer PvD die serieus bezig is z'n werk te doen over Tiesto die in z'n gay strakke shirtjes een beetje stom loopt te huppelen.

Laat Tiesto maar lekker in Amerika blijven met z'n Mickey Mouse House. Als ik dan toch de combinatie goede muziek/blije DJ wil meemaken dan ga ik wel naar Armin toe.
Bertn
het ging hier vooral over het feit dat tiesto pvd zit uit te zeiken (ooh!), terwijl pvd net hetzelfde deed met teisto vorig jaar. armin zeikt dan weer op tiesto in de Out soon. de top3 van djmag zijn duidelijk geen goeie vrienden:D

Phortastic
Kijk naar sasha. Ook niet bepaald een happy face achter de tables. Who gives a anyway. Tgaat om de muziek, en als sasha niet kan draaien terwijl hem staat te springen, so be it :)

Just my 2 eurocents :p
Tiger777
Als ge nu eens armin tiesto en pvd in ne put zou steken en laten vechten.. Wie zou er winnen?:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement