|
האומן 17 על הפנים..
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אני חייב להגיד שזה אחד המקומות הכי מגעילים שיצא לי להיות שם בחיים שלי
נכון שהוא יפה והכל אבל יש שם אווירה מגעילה והמוזיקה השחורה שם במיוחד על הפנים..
אז אולי כי זה היה יום שישי וכל הילדים כמוני באים לשם או אולי כזה זה היה הופעה של סקאזי וכל הערסים באו לחפור..
בכאל מקרה אם אני אבוא לשם שוב זה היה רק לארמין...
בכאל אופן זה לא מה שרציתי לדבר עליו למרות הכותרת..
ליד האומן ממש צמוד אילו יש מועדיון שאני לא יודע בדיוק את השם שלו משהו
vycso
כזה ושעברתי שם שמעתי
Nova - Maybe Tomorrow
זה שיר שבמקרה נכנס לרשימה שם או שיש עוד כאלה ובאמת יש אי שם מסיבות עם מוזיקה טובה? |
|
|
| DjChook |
אני מבין שדיברת על ת"א?
אז שתדע שלמרות שזה ליין חוגרים, גם שמיניסטיות נכנסות
ובעיקרון אין מה לעשות, לא יצליח ליין חוגרים בת"א לא משנה מה
לדעתי המקום מדהים
ומוזיקה שחורה זה מאוד סובייקטיבי |
|
|
| Segev |
חחח לא עוזר לי שמיניסטיות גם עם אלוהים יחזיק לי תיד אין לי אומץ להתחיל עם משהי ככה סתם במסיבה
וחוץ מזה אין שם בכלל בנות..
רק ערסים וקוקסינלים |
|
|
| Shahar |
מהההה האומן בשישי מקום בנזונה
לא יודע מה לא אהבת
יש מוזיקה טובה ובנות שוות |
|
|
| Segev |
| יום שישי האחרון היית? |
|
|
| YoraY |
| קצת פדיחה לרדת מרמה של מסיבות 23+ לרמה של ליינים של חיילים לא? |
|
|
| DjChook |
יוראי אני לא מסכים איתך בכלללל
אז שהייתי בארמין ב TLV הקהל עשה לי חושך בעיניים
כולם אנשים מבוגרים שנשבע לך שבאו לשם רק בשביל להגיד שהם
עדין צעירים בנפשם ולא סבים וסבתות.
סתם, אני מגזים, אבל עדין. האווירה מבחינת הקהל שלא היה הגרעין של טראנס אדיקט, פלוס כמה נספחים, היה מאכזב ביותר.
ובקשר לאומן שחר, תשמע זה אוכלוסיה פחות טובה מאלו שמגיעים נגיד למסיבות בשרון, זה בטוח
(ואני לא אגיד לכם איפה הייתי יום שישי, כי אז רועי לא יפסיק לצחוק עלי) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
יוראי אני לא מסכים איתך בכלללל
אז שהייתי בארמין ב TLV הקהל עשה לי חושך בעיניים
כולם אנשים מבוגרים שנשבע לך שבאו לשם רק בשביל להגיד שהם
עדין צעירים בנפשם ולא סבים וסבתות.
סתם, אני מגזים, אבל עדין. האווירה מבחינת הקהל שלא היה הגרעין של טראנס אדיקט, פלוס כמה נספחים, היה מאכזב ביותר.
ובקשר לאומן שחר, תשמע זה אוכלוסיה פחות טובה מאלו שמגיעים נגיד למסיבות בשרון, זה בטוח
(ואני לא אגיד לכם איפה הייתי יום שישי, כי אז רועי לא יפסיק לצחוק עלי) |
"יוראי אני לא מסכים איתך בכלללל"
חח אין עם מה להסכים לא באתי לתת דעה.. שאלתי שאלה, מחוסר הבנה תיכול לקרוא לזה |
|
|
| Sm0keMachine |
מה ציפית ממסיבת חיילים במועדון בתל אביב ???
אני פעם הייתי בחוץ וראיתי שם מלא משטרות ובכל 3 דקות בממוצע ראיתי עוד חבורה של ערסים הולכים מכות...
יאללה חברים אתם כבר בני 20+ (חלקכם) זה גיל שכבר אפשר להכנס למסיבות עם מוזיקה טובה...היום הסלקציה במועדונים לא מחמירה יותר מידי מבחינת גיל.. אז קחו את עצמכם בידיים ותתחילו לצאת למסיבות איכותיות...:)
ובקשר ללהתחיל עם בנות שגב - אתה צריך להפסיק להיות סחי ואז הכל יסתדר;) |
|
|
| Segev |
חחח זה לא היקטע בדיוק עכשיו נפרדתי מחברה שלי אחרי שנה של קשר אבל אף פעם לא הייתי בחור עם בטחון גדול..
מישהו פה יכול לענות לי על השאלה השניה אולי? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר ללהתחיל עם בנות שגב - אתה צריך להפסיק להיות סחי ואז הכל יסתדר;) |
+1 |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
+1 |
אילן מייעץ למישהו אחר לא להיות סחי?!
לאן הגענו...
אתה משתכר ממיץ פטל...
בקשר לאומן 17, נו מה אתה מסתכל על ימי שישי
זה כל הזבל שבזבל
בימי חמישי גם יש את הקהל המפוקפק, האומן נהיה מקום שמושך ערסים
למעט אפטרים שם הקהל יפה והאווירה טובה, לא היית רוצה להתקל עם 90 אחוז מהקהל של ימי חמישי באומן בסמטה חשוכה
פאצ'ה..... אני מתגעגע!!! |
|
|
|
|