return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
האומן 17 על הפנים..
View this Thread in Original format
Segev
אני חייב להגיד שזה אחד המקומות הכי מגעילים שיצא לי להיות שם בחיים שלי
נכון שהוא יפה והכל אבל יש שם אווירה מגעילה והמוזיקה השחורה שם במיוחד על הפנים..
אז אולי כי זה היה יום שישי וכל הילדים כמוני באים לשם או אולי כזה זה היה הופעה של סקאזי וכל הערסים באו לחפור..
בכאל מקרה אם אני אבוא לשם שוב זה היה רק לארמין...
בכאל אופן זה לא מה שרציתי לדבר עליו למרות הכותרת..
ליד האומן ממש צמוד אילו יש מועדיון שאני לא יודע בדיוק את השם שלו משהו
vycso
כזה ושעברתי שם שמעתי
Nova - Maybe Tomorrow
זה שיר שבמקרה נכנס לרשימה שם או שיש עוד כאלה ובאמת יש אי שם מסיבות עם מוזיקה טובה?
DjChook
אני מבין שדיברת על ת"א?
אז שתדע שלמרות שזה ליין חוגרים, גם שמיניסטיות נכנסות

ובעיקרון אין מה לעשות, לא יצליח ליין חוגרים בת"א לא משנה מה

לדעתי המקום מדהים

ומוזיקה שחורה זה מאוד סובייקטיבי
Segev
חחח לא עוזר לי שמיניסטיות גם עם אלוהים יחזיק לי תיד אין לי אומץ להתחיל עם משהי ככה סתם במסיבה
וחוץ מזה אין שם בכלל בנות..
רק ערסים וקוקסינלים
Shahar
מהההה האומן בשישי מקום בנזונה
לא יודע מה לא אהבת
יש מוזיקה טובה ובנות שוות
Segev
יום שישי האחרון היית?
YoraY
קצת פדיחה לרדת מרמה של מסיבות 23+ לרמה של ליינים של חיילים לא?
DjChook
יוראי אני לא מסכים איתך בכלללל

אז שהייתי בארמין ב TLV הקהל עשה לי חושך בעיניים

כולם אנשים מבוגרים שנשבע לך שבאו לשם רק בשביל להגיד שהם

עדין צעירים בנפשם ולא סבים וסבתות.

סתם, אני מגזים, אבל עדין. האווירה מבחינת הקהל שלא היה הגרעין של טראנס אדיקט, פלוס כמה נספחים, היה מאכזב ביותר.

ובקשר לאומן שחר, תשמע זה אוכלוסיה פחות טובה מאלו שמגיעים נגיד למסיבות בשרון, זה בטוח

(ואני לא אגיד לכם איפה הייתי יום שישי, כי אז רועי לא יפסיק לצחוק עלי)
YoraY
quote:
Originally posted by DjChook
יוראי אני לא מסכים איתך בכלללל

אז שהייתי בארמין ב TLV הקהל עשה לי חושך בעיניים

כולם אנשים מבוגרים שנשבע לך שבאו לשם רק בשביל להגיד שהם

עדין צעירים בנפשם ולא סבים וסבתות.

סתם, אני מגזים, אבל עדין. האווירה מבחינת הקהל שלא היה הגרעין של טראנס אדיקט, פלוס כמה נספחים, היה מאכזב ביותר.

ובקשר לאומן שחר, תשמע זה אוכלוסיה פחות טובה מאלו שמגיעים נגיד למסיבות בשרון, זה בטוח

(ואני לא אגיד לכם איפה הייתי יום שישי, כי אז רועי לא יפסיק לצחוק עלי)



"יוראי אני לא מסכים איתך בכלללל"
חח אין עם מה להסכים לא באתי לתת דעה.. שאלתי שאלה, מחוסר הבנה תיכול לקרוא לזה
Sm0keMachine
מה ציפית ממסיבת חיילים במועדון בתל אביב ???

אני פעם הייתי בחוץ וראיתי שם מלא משטרות ובכל 3 דקות בממוצע ראיתי עוד חבורה של ערסים הולכים מכות...
יאללה חברים אתם כבר בני 20+ (חלקכם) זה גיל שכבר אפשר להכנס למסיבות עם מוזיקה טובה...היום הסלקציה במועדונים לא מחמירה יותר מידי מבחינת גיל.. אז קחו את עצמכם בידיים ותתחילו לצאת למסיבות איכותיות...:)

ובקשר ללהתחיל עם בנות שגב - אתה צריך להפסיק להיות סחי ואז הכל יסתדר;)
Segev
חחח זה לא היקטע בדיוק עכשיו נפרדתי מחברה שלי אחרי שנה של קשר אבל אף פעם לא הייתי בחור עם בטחון גדול..

מישהו פה יכול לענות לי על השאלה השניה אולי?

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר ללהתחיל עם בנות שגב - אתה צריך להפסיק להיות סחי ואז הכל יסתדר;)


+1
Scorchio
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
+1


אילן מייעץ למישהו אחר לא להיות סחי?!
לאן הגענו...
אתה משתכר ממיץ פטל...

בקשר לאומן 17, נו מה אתה מסתכל על ימי שישי
זה כל הזבל שבזבל
בימי חמישי גם יש את הקהל המפוקפק, האומן נהיה מקום שמושך ערסים
למעט אפטרים שם הקהל יפה והאווירה טובה, לא היית רוצה להתקל עם 90 אחוז מהקהל של ימי חמישי באומן בסמטה חשוכה

פאצ'ה..... אני מתגעגע!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement