|
שיטת מקסוס
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
מה השיטת מקסוס שאתם משתמשים?
קרוספיידר או איקיו |
|
|
| Glenn-Holmes |
מה לגבי סליידים?
משולב בנובים של האקולייזר כמובן |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה לגבי סליידים?
משולב בנובים של האקולייזר כמובן |
תחשיב את זה לEQ |
|
|
| DjChook |
מה עם
atomix
איך לא החשבת אותו ?! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה עם
atomix
איך לא החשבת אותו ?! |
זאת תוכנה אחי..
אם אני זוכר נכון אתה יכול למקסס שם גם עם הקרוס וגם עם האיקיו |
|
|
| Shahar |
מזה בדיוק שיטת הקרוספיידר אני חייב לדעת?
ומזה השטויות האלה נראה לך שמישו ממקסס בשיטה קבועה?
להפך
כל אחד מחפש דרכים לגיוון ודברים שיעשירו את הסט שלו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
כל אחד מחפש דרכים לגיוון ודברים שיעשירו את הסט שלו |
אני מסכים עם המשפט הזה כל עוד זה אפשרי אין ספק שהשאיפה היא לגוון כמה שיותר אפילו במקסוס
קרוספיידר זה להעביר תקרוס פיידר מצד אחד לשני במעבר
לא מכיר הרבה שעובדים ככה כי אני חושב שהסליידרים מאפשרים שליטה טובה ונכונה יותר על כל ערוץ בנפרד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני מסכים עם המשפט הזה כל עוד זה אפשרי אין ספק שהשאיפה היא לגוון כמה שיותר אפילו במקסוס
קרוספיידר זה להעביר תקרוס פיידר מצד אחד לשני במעבר
לא מכיר הרבה שעובדים ככה כי אני חושב שהסליידרים מאפשרים שליטה טובה ונכונה יותר על כל ערוץ בנפרד |
אוייי זה "שיטת הקרוספידר" !? איזה שיטה אל תשאלו חח
בכל מקרה משתמשים בזה יותר במוזיקה שחורה ופסיי
וסורי שאני מגיב ככה אבל הטרד הזה ממש טיפשי ודפוק
ועדיף לעשות סקר על אחוזי המכירות של נייק
ונכון שזה טרד על מוזיקה אבל גם במוזיקה יש נושאים שאם מתעמקים בהם גורמים לנו לעשות צחוק מעצמנו
אולי צח יקפוץ לפה ויצדיק אותי
או אריק |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה בדיוק שיטת הקרוספיידר אני חייב לדעת?
ומזה השטויות האלה נראה לך שמישו ממקסס בשיטה קבועה?
להפך
כל אחד מחפש דרכים לגיוון ודברים שיעשירו את הסט שלו |
גיוון גיוון אבל אי אפשר למקסס בו זמנית עם שתי השיטות האלה. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אוייי זה "שיטת הקרוספידר" !? איזה שיטה אל תשאלו חח
בכל מקרה משתמשים בזה יותר במוזיקה שחורה ופסיי
וסורי שאני מגיב ככה אבל הטרד הזה ממש טיפשי ודפוק
ועדיף לעשות סקר על אחוזי המכירות של נייק
ונכון שזה טרד על מוזיקה אבל גם במוזיקה יש נושאים שאם מתעמקים בהם גורמים לנו לעשות צחוק מעצמנו
אולי צח יקפוץ לפה ויצדיק אותי
או אריק |
שמע גם הטרד שאתה פותח כל שבוע על התוכנית שלך לא ממש מעניין, מישהו אומר לך מילה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
גיוון גיוון אבל אי אפשר למקסס בו זמנית עם שתי השיטות האלה. |
מי משתמש בשיטה הזאת בטראנס בכלל!?
תמבין למה אני אומר שזה טרד שטותי?
זה טרד של ילד שקנה מיקסר
ואתה תראה שאם צח או מישו שמנגן הרבה זמן יראה תטרד הוא יצחק עליו גם
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שמע גם הטרד שאתה פותח כל שבוע על התוכנית שלך לא ממש מעניין, מישהו אומר לך מילה? |
מה קשר?
יש הבדל בין לפרסם תוכנית
לבין לשאול שאלה של מישו שבחיים שלו לא מיקסס
"שיטת המקסוס"
תכתוב את זה בפורום של אנשים שמנגנים הרבה זמן תראה איך יצחקו עליך
בניגוד אלי שאני בסה"כ מפרסם תוכנית |
|
|
| YoraY |
בטראנס לא נהוג כל כך להשתמש בקרוס עם מיקסר כשמבצעים מיקס
למרות שזה אפשרי הרבה יותר נח להעזר בסליידים... תחשוב שליטה במיקס באמצעות סלייד אחד (קרוס פיידר) או 2...
מה שכן הקרוספיידר מהווה שימוש יעיל בסקראץ'ד
אז ברור שתכלס התשובה היא
EQ |
|
|
|
|