|
Svenson & Gielen - We Know What You Did (New Trance Energy 2002 Theme)(Radio Rip)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
תודה אחי
אבל זה לא מתקרב ל
TWISTED
ממה ששומעים |
|
|
| eXeTik |
אתה מודע לזה שאסור לך להזכיר בכלל שיש לנו
File sharing forum?! |
|
|
| DJ-Energy |
כן אחי אני יודע שאסור לי להזכיר את זה
אבל בדוגרי אח שלי
כל אחד פה יודע שיש פייל שארינג..
אבל זה לא משנה כי מי שנרשם אחרי תאריך מסוים כבר לא יראה את זה לעולם... |
|
|
| DjChook |
חחח
אני רשמתי בטעות פעם אחת שדיברו על הופעה שאתם יודעים איפה יש את זה
התחילו להתפרע עלי... וזה ....
מה עשיתי, סוואמפר אמר שאסור... וכו... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
נוריד ונראה מה קורה איתו
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
כן אחי אני יודע שאסור לי להזכיר את זה
אבל בדוגרי אח שלי
כל אחד פה יודע שיש פייל שארינג..
אבל זה לא משנה כי מי שנרשם אחרי תאריך מסוים כבר לא יראה את זה לעולם... |
וואלה?
חשבתי זה הולך לםי המספר של הפוסטים שיש לך, יענו אם יש לך יותר מ-100 נראה לי אתה יכול לראות את זה...
זה הולך לפי תאריך הרשמה? יענו מי שנרשם יותר מאוחר מאיזה תאריך בחיים לא יוכל לראות את זה?
אם ככה אז מה התאריך המדוייק? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
וואלה?
חשבתי זה הולך לםי המספר של הפוסטים שיש לך, יענו אם יש לך יותר מ-100 נראה לי אתה יכול לראות את זה...
זה הולך לפי תאריך הרשמה? יענו מי שנרשם יותר מאוחר מאיזה תאריך בחיים לא יוכל לראות את זה?
אם ככה אז מה התאריך המדוייק? |
לפי מה שהבנתי התאריך הוא החל מדצמבר
זאת אומרת שאני לעולם לא אראה את זה
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Dj Moriano |
אני זוכר ששאלתי איפה זה
ומוש בהתקפת עצבים התעצבן עליי
וסגרו את הט'רד אבל למזלי נרששמתי בזמן אז
אני יכול להכנס
ד"א אני גיליתי איפה זה לבד |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני זוכר ששאלתי איפה זה
ומוש בהתקפת עצבים התעצבן עליי
וסגרו את הט'רד אבל למזלי נרששמתי בזמן אז
אני יכול להכנס
ד"א אני גיליתי איפה זה לבד |
אני?!
לא זכור לי.... |
|
|
| Hell_Copter |
וואי אחי תודה!!!
חיפשתי את זה מאז ששמעתי על זה!!!!
אני יוריד בערב ויתן תגובה
ודרך אגב
זה לא הולך לפי מספר פוסטים |
|
|
| Hell_Copter |
אוקיי... התאכזבתי
זה ממש לא מתקרב לטוויסטד
חוץ מזה... האיכות על הפנים
הצד החיובי היחיד זה שזה היה רק מגה אחד ולא תפס לי הרבה מקום במחשב... שגם ככה אין לי כבר מקום עליו |
|
|
|
|