return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Liten teori om musikksmak
View this Thread in Original format
Locazor
Hei. Dette er sikkert en rimelig grei off-topic, men jeg prøver allikevel :)

Har gått rundt en god stund og hatt en teori om at politisk overbevisning og musikksmak faktisk har en sammenheng, så derfor lurte jeg på om jeg kunne teste denne idéen ut på dere....Hvilken politisk fløy tilhører dere trancere? :)

P.S. Helst ikke stem på det som har størst oppslutning fra før av, men vis din egen overbevisning.
dj_alfi
så, er tesen din korrekt?
Locazor
Foreløpig...Teorien var at trancere er høyrevridde, men 12 stemmer er jo ikke så altfor mye å basere seg på :P
dj_alfi
En jeg kjenner hadde den motsatte teorien. Men det var mer house og sånn da.. Jeg tror den "eldre garden" er mer venstrevridde enn de nye lytterne. I starten var jo hele edm-scenen en protest mot det etablerte samfunn og alt det blabla'et der. Det er jo bare å se på nittitallet som hadde utallige techno-parties på Blitzhuset. Men nå må jeg ta bussen så en mer utdypt artikkel får du ikke i dag lol.
Lokhèn
Jeg stiller meg helt likegyldig til det meste som har med politikk å gjøre (kanskje pga alderen men allikevel), du skulle slengt opp et alternativ for det og.. :p
Locazor
Joda, men poenget var nesten å tvinge deg til å velge en side :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement