return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Insamling från oss svenskar till Swamper! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Memento
Jag är lek med!
Gaby
quote:
Originally posted by mindshooter


Perfekt! Du var faktikst den första jag tänkte som man kan lita på av nån anledning ;) Kanske för att du känner min bror iofs....

Är ni med på detta? Pengarna på Gabys insamlingskonto......


*he he he* jag ska ju till Holland snart...:p

Jag skickar PM med konto nr! Vilka ska ha det?
mindshooter
Jaaaag :)

nu e vi 7 pers :)


Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
King of clubs
DJ Memento
-------------------------
700:-

:):):):):):):):):)
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby


*he he he* jag ska ju till Holland snart...:p

Jag skickar PM med konto nr! Vilka ska ha det?


Hehe....Det kostar ju lite....Hehe....Har icke varit är på ett par dagar i den svenska sektionen....Men vi ska allså skänka pengar till swamper eller....Är det klart att det blir så eller?
mindshooter
quote:
Originally posted by x-dream
Men vi ska allså skänka pengar till swamper eller....Är det klart att det blir så eller?


Ja det verkar som det går igenom. Löningsdag imorn. Jag tänker iallafall sätta in en hundring :) Sen får vi se om han vill ha det eller inte. Han kanske känner att han är skyldig oss något då.
Vem vet.
x-dream
quote:
Originally posted by mindshooter


Ja det verkar som det går igenom. Löningsdag imorn. Jag tänker iallafall sätta in en hundring :) Sen får vi se om han vill ha det eller inte. Han kanske känner att han är skyldig oss något då.
Vem vet.


Det är ju sant det....Men om du läser på startsidan så står det att en ny server är på väg nästa vecka....Så jag vet inte om det behövs skänkas pengar till en server....

Men det skulle ju kunna gå till något annat....
mindshooter
Jo jag vet....Det är itne alls säkert att han vill ha pengarna men nånting vettigt skulle han nog kunna använda dom till. Nåja. Som nån sa så tycker jag att han förtjänar dom i vilket fall som hellst....Jag ska kolla när han fyller år förresten :)
Jre
Har ni börjat sätta in stålar på någe konto eller?
i så fall vart ????
// Jre
mindshooter
Jag väntar på kontonummer från Gaby och jag tror hon är bortrest :)
Gaby
Jag är här!!! Vilka ska ha konto nr???

mindshooter
Jag jag jag :)
King of Clubs
Är det helt klart att vi ska skicka pengarna nu?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement